Skitdag

Publicerad 2013-10-29 19:21:00 i Allmänt,

Idag vill jag bara dra täcker över huvudet och inte finnas, och det gjorde jag med. I några timmar. Vaknade och kände bara dööööö. Tog på mig träningskläderna med tvång, tränade dock inte pga glömde min telefon och glöm att jag tränar själv utan musik. Fick inte dagen att bli bättre. Hoppade i ett bad och kollade på ensam mamma söker, dagen blev väl lite bättre. La mig i sängen, somnade i en timme, tvättade och måste nu ta itu med ett ton disk. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHFGEIOGNEWOIFMDKLGKLERNHWPGNSKMFDLH,RÄEÅGN så känner jag. 
 
Jag hade blivit lycklig ifall:
 
1. Fått vara ledig mer
2. Sova ut
3. Vara smal
4. Inte behöva träna
5. Äta vad jag vill
6. Hänga med mina vänner när jag vill
7. Ha massor av pengar
8. Ha någon som säger att jag är fin även fast jag är ful (alltså att hen ska ljuga för mig) 
9. BARA HA ETT AWESOME LIV TACK
 
Förlåt men ibland har man dåliga dagar och det här är en av mina och då känner jag såhär. Vet att jag har det ganska bra egentligen. 
 
Igår hade jag det bra i alla fall. Micaèla kom hit och vi bakade scones till frukost och kollade på solsidan. Var himla mys, kände mig lite som hemma.
 
Såhär såg mitt lilla bad ut imorse, var väldigt mysigt (om INTE ett visst vatten åkte ut hela jävla tiden).
 

Kommentarer

Postat av: Juliana den bästaaaaa

Publicerad 2013-10-31 01:52:06

Jag tycker att min hanna är finast i heeeela viiida världen <3 <3 <3 :D :D <3 <3

Svar: Åh jullan <33333
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2013-10-31 10:05:01

Stackar lilla Hanna, det där låter sååå jobbigt så Farmor och jag kan inte ens förstå hur jobbigt det är :)

Svar: Haaaa-haaaa.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela