Söndag

Publicerad 2013-10-21 04:01:00 i Allmänt,

HEJ alla fina. Nu är jag hemkommen från San Francisco (som ni ser på bilderna nedan). Vi kom hem sent igårnatt, flyttar ju fram tre timmar så vi var inte hemma förens halv ett lokal tid. Bar in två sovande barn in till deras sängar. Åh kom man ihåg att pappa alltid gjorde när man var liten och hade varit på någon middag. Fan vad gammal jag är nu. Blä. Men jag hade 4 jättebra dagar i San Fran, är så glad att jag fick följa med. Kommer absolut åka dit igen. Det enda negativa med resan var väl att Sarah var ganska jobbig och elak mot mig, vet inte riktigt varför men det kommer väl och går. Försöker inte låta det påverka mig men ibland är det svårt. 
 
Idag vaknade jag ganska sent, var skönt att få sova ut efter ha blivit väckt vid 6-7 varje morgon. Gjorde i ordning mig direkt och tog bilen till Sofia, ååååh som jag har saknat den tjejen eller. Vi hade en sån trevlig dejt, vi gick på bio och såg gravity, har hört att den ska vara så himla bra och det var den, dock inte sååå bra som alla hade sagt (den har fått 8 på imdb). Hade önskat att det varit mer handling i slutet (vill inte avslöja för mycket för er som inte har sett den). Men 4/5 toasters absolut! Efter det tog vi en promenad i det sjukt fina vädret, andades in hösten till fullo. Sen åkte vi hem till Sofia och kollade på idol. Är så glad över att jag har träffat Sofia och Micaèla, utan dem vet jag inte vad jag hade gjort. Tyskarna är absolut trevliga men ingen slår mina två svennar!! 
 
Man blir aldrig förvånad över amerikanernas utklädnad inför halloween.
Bästaste bästaste vännen, känns som om jag har känt dig i flera år men endast känt dig i 1,5 månad.

Kommentarer

Postat av: bästaste bästaste vännen

Publicerad 2013-10-21 04:46:51

Hanna, du har vart så fruktansvärt saknad! Jag är mer glad att jag har dig alltså! Du är bäst bäst bääääst, love u <33<333<3

Svar: ååh du med!! Lovar youuu
hanna ljunggren

Postat av: sofia igen

Publicerad 2013-10-21 04:47:47

glömde säga att jag ser ut som en sån muppp på biobilder och halloween bilden, hahaha!

Svar: haha jo kände att den med hattarna bjöd vi båda på!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela