Sunnysunday

Publicerad 2013-10-28 03:19:14 i Allmänt,

Även fast det är kallt är det alltid strålande sol, helt perfekt höstväder. Söndagen började med att sofia vaknar 8.30 och är svinpigg, vilket inte Hanna är men hon försöker väcka mig runt tio, Hanna sover fortfarande och ber Sofia kolla på en film, hehe är en sådan bra vän. Men vid elva fick jag väl ge mig, vet inte varför jag var så trött men en är väl en hårt arbetande au pair. Sen ringer min amerikanska mobil och jag märker att det är ett +46 nummer vilket är = svenskt nummer. Svarar och det är lilla Janne (min ingifta farbror) som ringer och berättar att farmor är hos dem och att de skulle vilja skypa, så det gjorde vi. Var himla kul att se familjen Ljunggren och lilla farmor. Farmor tycker jag har det alldeles för bra här, att jag måste ha missförstått att jag får ta med mig en kompis till Karibien och att jag inte ska jobba på resan. Farmor <3<3<3. Sen åkte jag och Sofia till King of Prussia, mest för att jag ville köra hem Sofia och jag inköpte mig en jacka jag har kollat på, ett par byxor och lite annat smått. Men nu får här inte köpas mer jackor, har 5 stycken så mor och far packa lätt för ni ska få ta med er 3 kappor hem. 
 
Nu är klockan tio här och Hanna ska sussa, är inte alls sugen på att jobba imorgon men jag ser fram emot en solsidanfrukost med Micaèla imorgonbitti. 
 
Fick ett litet kort av Disney Cruise Line (alltså inte det du sa Janne) och fick se vad för slags rum jag och Micaèla har, orkar inte ens????
 

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2013-10-28 11:22:21

Hej Hanna, det var fantastiskt roligt att prata med dig igår och kul att höra om alla dina äventyr. Nu sitter jag och Farmor och tittar på din "lilla" hytt på båten. Vi har sett precis var din hytt ligger på Disney Fantasy's hemsida. Ni kommer att få det fantastiskt. Vi blir SÅÅ avundsjuka.
Många kramar från Janne & Farmor

Svar: Det var kul att få prata med er okså!! Vad roligt, jag gick in och kika jag med, såg inte helt dumt ut. Kram på er
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela