Thank god it's friday

Publicerad 2013-10-04 18:21:00 i Allmänt,

Åååååh äntligen fredag!!! Gud sa gatt hörrni. Blev lite ändrade planer igår, två hårt arbetande au pairer stensomnade i soffan igår efter vårt köttbullemacke-käk så det blev inga höstbilder. Gjorde även de godaste fajitasarna till lunch. Men imorgon tänker jag mig att jag ska dra med mig Sofia ut och fota lite. Hösten går ju så fort, om någon vecka kommer alla löven redan vara borta så det gäller att ta vara på tiden gott folk. 
 
Ikväll kommer Sofia, vi ska äta indisk mat och förmodligen kolla idol. Lär bli myyyys eftersom jag själv är cirkus den mysigaste personen. Imorgon vet jag inte riktigt vad vi gör, snackas om någon outlet, får se. På söndag blir det nog six flags med Micaèla och 10 andra svenska au pairer.
 
Nu sitter (läs: ligger) jag i soffan och kollar på modern family, har äntligen börjat haja deras Tivo, och de har hur mycket serier som helst så jag ska börja arbeta igenom dem nu.
 
Var väl typ det jag hade att skriva, nu ska jag äta muffinsarna Micaèla tog med sig till mig igår (hon kommer alltid med presenter i matform, bäst är hon).
 
Trevlig helg!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-04 23:38:24

TGIF!!! YEE. tror det blir jättemysigt, men allt kan inte bero på dig....

Svar: 30 % dig dåååå
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela