Tisdag

Publicerad 2013-10-16 04:12:00 i Allmänt,

Tisdagen sprang iväg, åkte till Micaéla och fixade äntligen ett bankkonto till mig, vilket verkligen var på tiden. Efter det svepte vi om till träningskläder och åkte till en park i närheten som visade sig ha en massa träningsstationer så vi joggade och gjorde dessa. Sen kirrade vi ihop en omelett till lunch, åkte därefter hem halvsovandes i bilen, powernapade 20 min, duschade och hämtade barnen. KUL inlägg ändå. Nu ligger hon här alldeles spänd i sängen och ska upp om 5 timmar. Nästa gång vi hörs är jag i San Francisco, får se ifall jag tar med mig datorn. NATTI
 
Fokus på andning
Många stationer vi ej riktigt förstod, t ex denna, klättra upp och ner? 
Den här är jag dock väldigt säker på att jag utförde korrekt.
Roligaste vattensprutarn ändå, är som att en är I en lejonmun?? Nästan så att jag trodde att hen skulle bita mig.
 
Insåg precis hur muppiga dessa bilderna är, men tar dem ENDAST för er skull, för att de inte bara ska bli text utan för att ni även ska få se miljöööööön jag befinner mig i. Jag vet jag är snällast i världen. Men som sagt lite hej-jag-vill-visa-att-jag-tränar-jättemycket.
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-16 22:31:57

Wow, det här ska jag lägga som förslag till Sandareds intresseförening att ha på/i vårt terrängspår, speciellt lejonhuvudet som levererar vatten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela