TRÖTT

Publicerad 2013-10-10 02:07:00 i Allmänt,

Ja jag är fan trött hela tiden, ändå sover jag 7-8 timmar på nätterna OCH en powernap på en timme på dagen. Förstår ej. Idag i alla fall är det ju onsdag och onsdag betyder zumba, kom på mig själv att jag wooho:ade på passet idag? Inte okej alls, dagen jag står i sport bh och skakar mina bröst (som de 35åriga stay at home mammorna gör) tackar jag för mig. Kul är det i alla fall, fruktansvärt kul. Börjar komma in i koreografin mer nu också. Skulle ju haft mitt PT-pass igår men det visade sig att den tränaren hade försovit sig, YES tänkte jag (vill inte ha PT-pass med en muskelknutte) men nej då bokade hon in mig på två pass istället för att be om ursäkt för att han hade försovit sig. Blö. Vill ej. För övrigt hälsar personalen på mig med mitt namn nu, hänger där alldeles för ofta.
 
Vardagarna ser ju som sagt mest lika dana ut därför blir det inte så mycket bloggande. På tal om vardagar, jag börjar tröttna på mina vardagsrutiner, jag gör samma sak varje dag. Det är tråkigt. Men det är väl bara te å vänja sig. I helgen blir det nog NY med MickaNNNN, vi ska hänga i Williamsburgh och vara ascoola. Svårt liksom. Att vara cool alltså. Är ju ganska cool om ni inte märkt det. 
 
Kan någon ge mig en update på bonde söker fru eller???? Vem är den nya Klas? Finns det någon Bengt-aktig man med? Har läst på lite och hur mysig verkar inte Mikael då? Han får gärna bli min morfar. Pär kommer nog vara den som gifter sig tror jag, han ser ju så oskyldig ut stackarn. Okej har sett en bild på honom. 
 
HAPP nu kallar la familia på mig, ska äta fetaste tacosalladen.
 
Ha det fett people.
 
IDA om du läser detta, pallra dig hit till mig nu, Hanna behöver lite Skövde i sig. PUSSPUSS
 

Kommentarer

Postat av: idisslidis

Publicerad 2013-10-10 18:27:39

Åh min lilla borre <3

Svar: <3<3<3<3
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela