Tuesdayyyyy

Publicerad 2013-10-22 16:13:00 i Allmänt,

Himla påhittiga rubriker jag hittar på va. Idag är det tisdag och veckan ser ut som vanligt, igår var en kort jobbdag vilket var skönt, har gått och blivit förkyld så jag vilade hela dagen innan jag hämtade Nate. Sarah skulle plocka pumpor med scouterna så henne hämtade Todd. Tar det lugnt från träningen idag med och tar itu med 4 ton tvätt, tvättade bara en gång förra veckan pga San Fran så nu har jag en del att göra. Här använder de en pyjamas per natt och slänger sedan det i tvätten, samma med alla kläder. 
 
Kollade precis på nyhetsmorgon på tv4play, får mig att känna mig himla hemma. Nu har hösten ÄNTLIGEN kommit hit, brukar vara ca 17-22 grader ute vilket kanske inte är höstkyla som hemma men här är det höstkyla i alla fall. Var nog sista gången jag gick barbent i söndags. 
 
GUE vilket tråkigt inlägg men finns liksom inte så mycket mer att skriva, veckorna ser lika dana ut. Skriver när något kul händer. 
 
Här har ni något som kan pigga upp er dag:
 
Hanna 2007, HAHAHAHAHAHAH. Finns det NÅGOT på denna bilden som står rått till? hahahahaah alltså toffsen? Hur tjockt hår hade jag? Ruffset? Åh gud. Mor och far hur lät ni mig gå runt såhär. Kom ihåg att jag väntade på att en kille skulle hämta upp mig på moppen och att vi skulle åka till ett lan i Sandhult. HAHAH, orkar ej. 
 
Sofia och Micaèla lova att ni fortfarande vill vara min vän.
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-22 18:59:58

Hahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahaahhahahahahahahaahhahahahahahahahahahaaaa

Svar: heheheheheheehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheeheheh
hanna ljunggren

Postat av: Micaela

Publicerad 2013-10-23 01:04:30

Du kommer alltid vara min vän vare sig du vill eller inte!

Kan vi inte kolla gamla bilder på torsdag!? Jag har typ 1000 bilder som ser värre ut än det där! Du ska få se!

Svar: åååh tack miccis <3333 haha lätt!
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-24 02:09:22

hahah, sötis!

Svar: sluta kommentera två gånger, blir ju jätteglad när jag ser att jag fått 4 kommentarer, så är två av dem samma.... -.-
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-24 02:09:25

hahah, sötis!

Svar: haha jätte
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-10-26 08:59:09

Jag har precis för mig att han skulle hämta upp dig med EPA:n 😁

Svar: haaaa-haaaaaaa.
hanna ljunggren

Postat av: josefine

Publicerad 2013-10-26 14:52:01

asså hanna år 2007 kan va mitt bästa någonsin. slår ju självklart inte josefine år 2002, men det är fan nära!!

Svar: hahahha orkar inte ens
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela