Turbo kick

Publicerad 2013-10-11 18:05:00 i Allmänt,

Hejhoppgummi...resten kan ni själva.
 
Här sitter väl jag i sängen och kan ej röra mig. Var på turbo kick imorse och man kunde på riktigt krama ur min tröja efter det passet. FIFÄN alltså. Men mina vänner, vem vann sit ups tävlingen??? HMMM VEM??? Juste er master. Man skulle göra så många sit ups som möjligt på en minut och varje gång man gick upp skulle man boxa två gånger i luften. Hanna gjorde 57 stycken, 2:an gjorde 51 HAHA loser. För att tillägga var vi 40 kvinnor, hälften av dem hade cirkus 2 % kroppsfett *applåderar åt mig själv*.
 
Igår var jag ju hos Micaèla, vi åkte till Target (typ som ullared fast lite mindre) där jag inhandlade lite för mycket grejer. Bland annat pyjamasen nedan, HUR söt??? Sen lunchade vi på corner bakary och sedan åkte vi och myste lite i Micaèla säng. Föresten ska hon nog med mig på kryssningen i Karibien i April, fick ta med mig en kompis. Gratis. Tänker inte ens säga något. Denna familj <3<3<3<3<3
 
Nu ska jag kolla på film och dricka te. Hare gött hej.
 
Fanns bara storlek L så jag ser ut som en flodhäst i den men ack så skön.
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-10-11 20:24:16

Hanna, jag har ju redan anmält mig som kompis.
Hur tänkte du nu:)
Kram på dig

Svar: haha ja juste, förlåt glömde helt av detta!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-11 22:04:13

Duktigt Hanna, att du vann situps tävlingen!!!! Imponerad. Jisses, att du får ta med dig en kompis till Karibien, lycklig ska du vara som har hamnat i denna familj och lyckliga ska de vara som fått dig:)Som Nate sa, your the best aupair ever...puss och kram, imorgon ska vi ha hand om Zorro, avis eller??!!

Svar: jaa, nu är du allt stolt va. Ja det är jag verkligen! haha. Faktiskt inte, tycker bara synd om baggisen. pusspuss
hanna ljunggren

Postat av: Juliana den bästaaaaa

Publicerad 2013-10-12 23:13:40

Åhhhh sååå fin du är :))))) Skulle vilja krama och pussa lite på min flodis <3 tihiii hahaha <3

Svar: åååh jullisen, vill krama och pussa på dig med!! SKYPE SNART KANSKE??
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela