At le moment

Publicerad 2013-09-04 23:59:00 i Allmänt,

Sitter i en soffa och sjunger "hej mitt namn är Bengt, jag jobbar på en knappfabrik, jag har fru men inga barn..." (Endast min släkt som förstår detta) Fast på engelska, Nate sjunger tydligen den jämt på dagiset men han sjunger "hello my name is Joe, I work at a button factory, I got my wife and my dog.." Hahah önskar jag kunde lägga upp en video. 
 
Men här får ni ett "sillyface" istället
Som ni ser har jag bränt mig, orkade heller inte ta av banden på bikinin. Snyggt, jag vet.
 

Kommentarer

Postat av: Micaela YOLO

Publicerad 2013-09-05 04:52:53

Pappa och jag kör Bengt! Han kör första raden "hej jag heter Bengt" när han tycker att jag behöver skratta lite.

Svar: haha söööt, älskar den visan!!
hanna ljunggren

Postat av: mamma

Publicerad 2013-09-05 10:45:56

Ååå nu tänker jag på Meya, hej jag heter Bengt......puss och kram

Svar: haha fick en video av madde precis där Meya sjunger den, dör så söt.
hanna ljunggren

Postat av: Madde

Publicerad 2013-09-05 10:53:33

Hahaha.......nu dog jag en smula!!!!!!! Galet😂

Svar: hahah så rolig, tack så mycket för videon!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela