Födelsedag

Publicerad 2013-09-11 18:37:00 i Allmänt,

JaHAPP var man 20 barre nu då. Gud vad här skall köpas sprit. TRODDE NI VA, nepp här får man tydligen vänta ett år till. Så vad ska jag göra idag om jag inte kan köpa sprit? Jo jag skulle åka och luncha med Mara men hon verkar ha fastnat i trafik så får se, hade kunnat åka och träna men nu har jag precis duschat. Ikväll ska jag dock ut och äta med tyskar och amerikaner på en italensk restuarang, blir nog kul (försöker-inte-deppa-ihop-på-min-ensamma-födelsedag).
 
Hej världens sötaste värdfamilj. Det stod på bordet imorse när jag kom ner och Sarah och Nate sjöng happy birthday. Aaajuste inte så ensam längre va.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-11 19:26:56

Du verkar ha en gullig och omtänksam familj!
Ha en kul middag!

Svar: De är världsbäst!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela