Helg

Publicerad 2013-09-30 00:59:00 i Allmänt,

Då var det redan söndag, helgen går sååå fort. Men har haft en skön och lugn helg, precis vad jag behövde. I lördags åkte jag och Micaèla till Sofia, vi åkte till King of prussia där jag inhandlade min lilla 20-årspresent. Ni har varit väldigt dåliga på att kommentera, därför tänker inte jag visa vad jag köpte förens ni ALLA har kommenterat något askul. Okej behöver inte ens vara kul, ni kan bara skriva att jag är askul. Ja se det som ett hot.
 
På kvällen så hade vi lite ansiktsmask och åt cheescake som vi köpte med oss från cheescake factory. Vi kollade på idol, ALLTSÅ ERIK RAPP, orkar inte denna kille??? Så jävulskt bra, så sjöng han Skinny love. Dog. Åhhhhhh. Inte okej att han är 4 år yngre än mig dock, vad hände med att alla var typ 3 år äldre än en själv när man kollade på idol förut? Tiden går för fort hörrni människor. Let's leva livet. Let's njuta. 
 
Vi somnade gott alla, fick ingen kram av Sofia inatt dock, hon har en tendens att hålla om mig när vi sover i samma säng, heheeh jättekul tycker jag. På morgonen åt vi brända bananpannkakor (som var jättegoda Sofia, lovar) och sen åkte vi till en halloweenkostym-outlet, och vi alla tre hittade något vi ville vara, vilket kommer bli så jävla bra. Tänker dock inte berätta vad än, men kan säga att vi tre kommer klä ut oss tillsammans, alltså det är tre olika karaktärer men de tre hör ändå ihop, om ni förstår vad jag menar? Bra kommer det bli i alla fall.
 
Nu ska jag hoppa i ett bad och tända ljus. Känner mig lite ensam och saknar folk, brukar bada då, hjälper liksom.
 
 
Blir inga bilder, orkar inte gå 40 cm till skrivbordet för att hämta kameran
 
Pusspusspuss

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-09-30 01:45:32

Hanna, det har hänt 1 gång ju. och halloween kommer bli awesooooomee!

Svar: <3<3<3<3<3
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-30 11:45:16

ÅÅ jag vet vad du köpt men jag säger inget!!! Verkar haft en mysig helg?! Pappa och jag staplar fram som två 100-åringar, ont i benen, ont i knäna det är bara överkroppen som är OK..Ja vi har oss själva att skylla som ger sig på ett maratonlopp, men vilken fantastisk publik runt hela banan, man blev framhejad överallt, eftersom ens namn stod på nummerlappen så var det många som hejade med namnet + någon tyskt ramsa.... Nu är vi back in Sweden igen. Ingen sovmorgon helg precis upp tidigt lördag, söndag och även idag. puss och kram

Svar: Ja den var jättemysig!! haha, kan tänka mig det. Fattar inte att ni gjorde det, ni är så duktiga så!!! Vad roligt. Då får ni sova nästa helg. pusspuss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela