Helg och skola

Publicerad 2013-09-04 01:43:00 i Allmänt,

Hejhopp. Då var det tisdag och barnens första riktiga skoldag. Sarah börjar tvåan och Nate går fortfarande på pree-school men han har precis bytt skola så det var en stor dag för honom med. Igår var jag på ett ännu större mall med två italenskor, shoppade lite (hittade äntligen en perfekt svart hatt!!!) och åt cheescake på the cheescake factory. Idag tog Joanne ledigt, det är väldigt stort här när barnen ska gå till skolbussen första gången på året, föräldrarna vill gärna titta på och ta hundra kort. Även au pairen Hanna. Sen åkte jag och tränade, åkte hem, tvättade, chillade, hämtade sedan barnen, handlade ja ungefär samma visa varje dag. 
 
I helgen dock mina vänner så sprids det planer, ska äntligen få åka till New York med....*trumvirvel* SVENSKAR!! Åh är så lycklig. Har haft kontakt med en tjej som är ifrån Borås som heter Sofia, hon bor en timme från mig och hon har några svenska kompisar i hennes område så jag ska hänka med dem till NY från lördag till söndag. Är sjukt taggad på detta så det är vad jag lever för denna vecka. 
 
Jag och Francis (??) från le party i lördags.
a to the men people, a to the men.
Sarah redo för skola!!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-04 12:01:28

Shit, vilka bakverk..New York till helgen blir ju så jättekul. Pappa och jag ska till Helsingborg och titta på golf, lite skillnad på metropol, men det duger bra till oss gamlingar:) Vi bokar nog flygbiljetterna ikväll, så kan vi bestämma lite senare om vi ska bo hos dig i alla fall en natt, man vill ju liksom se hur du bor + träffa familjen. puss och kram mamma

Svar: Ja de är sjuka!! Vad roligt, absolut, tänk på det ingen brådska :) puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela