IKEA

Publicerad 2013-09-27 18:55:00 i Allmänt,

Här har det det varit tomt ett par dagar, ber om ursäkt för detta. Eller nej det gör jag inte, en har väl ett liv. Har helt enkelt inte haft så mycket att blogga om, dagarna ser lika dana ut. Går upp, kirrar frukost till kidsen, kör kidsen, åker och tränar, kommer hem, duschar, skypar, chillar, tvättar, hämtar barnen, åker till deras aktiviteter, åker hem, äter, badar barnen, sover. JAPP där fick ni hela min dag i två rader. Men igår mina vänner gjorde jag något annat, jag åkte till Micaèla i Hatboro, sen åkte vi till ett frukostställe och jag åt mina första amerikanska pannkakor här i staterna. Eeeh om de levererade, var nog de största pannkakorna jag har ätit. Efter det tog vi oss till Ikea för att få känna oss som hemma för några timmar. Vilket vi verkligen gjorde, kändes exakt som när jag var där sist i Sverige. Allt stod på svenska och allt var uppbyggt på samma sett som hemma. Jag och Micaèla testade typ varje soffa och säng och körde runt varandra i en vagn (ja vi var jättebarnsliga). Jag kom faktiskt hem med en full ikeapåse, det trodde jag inte. Men jag ville ju som sagt pimpa mina mysiga fönstercribs så jag köpte lite kuddar, filtar, ljus och även typ knäckebröd, finax müsli, choklad och godis. Hade en väldigt bra dag helt enkelt. 
 
Hanna är nöjd.
De flesta böckerna som stod i bokhyllorna var på svenska, mycket kul tyckte vi.
Som sagt, vi var lite barnsliga.
Börjar redan julpyntas.
Tydligen dricker vi mycket kolsyrad pärondryck i Sverige.
Reslutat av myshörnan kommer snart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela