Kaozzzz

Publicerad 2013-09-12 21:57:00 i Allmänt,

Mjaaa, födelsedagen var väl inte awesome. Den började bra och slutadet helt okej, blev lite kaos med tyskorna innan middagen vilket förstörde en del. Men det var mysigt på middagen, i slutet fick jag en tårtbit och de sjöng för mig och sedan fick jag en liten present så det var gulligt. Saknade alla hemma väldigt mycket dock, det var ganska jobbigt. Därför SUGER det att ni ligger 6 timmar före, då kan jag inte ringa någon när jag känner mig nere. 
 
Idag träffade jag min Community Counsler och pratade lite om hur allt går, hon är typ den roligaste kvinnan jag träffat så hon fick mig definitivt på bättre humör. Åh vet ni vad jag fick reda på idag? Att min YOLO-kompis Micaèla (från orientation) ska flytta hit :D:D:D:D:D eller till en stad 30 min från mig. Hon gick i rematch och hittade en familj här, alltså DEN lyckan jag känner just nu är obeskrivlig!!!! Har även bokat hostel i NY nu för helgen, även lycklig över detta.
 
Här har ni järngänget. Från vänster sitter Mike, jag (obviously), Britt, Dario, Brigette, Serena, Susann och Laura.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela