KRYSSNING

Publicerad 2013-09-30 16:00:00 i Allmänt,

Jomensåatte, klart man ska på kryssning i Karibien i april? Inte vilken kryssning som helst utan DISNEYkryssning. Har ju på riktigt hamnat i bästa familjen. Skidåkning i Jackson i januari och kryssning i Karibien i april? 
 
ALLTSÅ DISNEYKRYSSNING???????????????????????????? Och jag kommer ju hänga med barn så jag kommer ju få göra alla slags disneysaker så då behöver jag inte låtsas att hej-jag-är-vuxen-och-borde-inte-hypa-detta. Gud detta är så ÅÅÅÅÅWSOME, som Nate skulle ha sagt. 
 
Tänker därför skryta med en massa bilder jag hittade på båten. Var väldigt avundsjuka tack. 
 
Rören på sidorna är alltså rutschkanor.
 
 
 
REAKTIONER PÅ DETTA TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jääääinygirl

Publicerad 2013-09-30 17:04:40

OUUUUMAAAAAAJGAAAD! Haha du har seriöst hamnat hos den där drömfamiljen som man bara hör rykten om som man inte trodde fanns!! Ser ju heeeelt fantastiskt ut ju! Not yealous at all!....;) det är du värd!:* miss youuuu

Svar: JAG VEEEEET!!!! Så sjukt. Haha har verkligen haft tur (för en gångs skull!!) puss på dig Jäiny!!
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-30 21:42:08

Bara lite avundsjuk. Kanske du och familjen behöver hjälp av en förskolechef i april? Då kan dom ta med fler barn:)

Svar: Haha jag ska se vad jag kan göra!!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-30 22:09:51

Vore väl roligt om faster Karin och mamma Susanne är med på resan!!!!!

Svar: Haha det tycker ni minsann.
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2013-09-30 22:10:05

Grattis Hanna. Jag kryssade en gång i Karibien och det var urlyxigt, men jag slapp Disney :). Kram

Svar: SLAPP Disney??? Finns ju inget bättre!!!
hanna ljunggren

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-10-01 00:23:15

Så jääävla fett! Med ditt flyt skulle jag fan inte bli förvånad om du och harry styles är tillsammans inom en månad.

Svar: OM vi är tillsammans om en månad? Tror du har missförstått detta lite gumman, vi är redan tillsammans, han kommer hit om en timme :):):)
hanna ljunggren

Postat av: Syrran

Publicerad 2013-10-02 08:09:46

GOD BLESS AMERICA
Herregud vilken båt!

Svar: Hihi, den är feeeet
hanna ljunggren

Postat av: Madde

Publicerad 2013-10-07 08:58:14

Nu blev jag en smula avis!!!!!!!

Svar: haha, det är förstående!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela