Lång dag

Publicerad 2013-09-06 01:39:00 i Allmänt,

Har det varit idag, började 7.00 och slutade nu 19.30. Sarahs skola är stängd idag och imorgon vilket betyder att jag får hänga med henne hela dagen. Dagen började med att precis när vi kommit fram till Naties skola inser jag att jag glömt hans lunch, det tar 20 min att åka dit så jag och Sarah lämnade av honom, hoppade in i bilen och åkte tillbaka med lunchen igen. Det var alltså 1h 20 min av vår dag. Sen åkte vi hem och åt lunch, hopp in i bilen igen för att hämta Natie vid 12.30. Sen åkte vi till en lekplats och mötte upp Mara (tysk) och hennes två värdbarn, efter det följde de med hem till oss och så lekte vi här i några timmar. Mara lärde mig lite om au pair-livet, behövde få svar på några frågor så det var skönt. Nu tänkte jag åka till the NAC och träna, ska möta upp Mara där, är dock helt död, lär hamna i poolen.
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela