Micaéla

Publicerad 2013-09-19 21:47:00 i Allmänt,

Jaaaa, idag har jag äntligen fått träffa min lilla Micaéla. Hon bodde i New Jersey innan men rematchade och hamnade 25 min från mig (!!!). Så idag kom hon hem till mig vid elva och sen åkte vi till Applebee's (en restaurang) för att käka lunch. Jag fick presentkort där av min värdfamilj när jag kom så vi slog på stort och käkade tre rätters. Rullade sedan hem. Sen skulle jag använda presentkort nummer två, någon shoppingsida på internet (typ som zalando) och ser att de har massa Nikeskor, bestämmer mig för att beställa ett par och ett par kängor men så när jag skulle beställa fanns det ingenstans att skriva in koden från presentkortet så nu beställde jag utan presentkortet vilket inte alls var planen. MEN MEN. Värt ändå att jag kan beställa från alla amerikanska hemsidor utan att betala en miljon i frakt. 
 
Det här mina vänner kan ha varit det godaste. Ligger den MJUKASTE (även varm!!!) chocolate chip cookie under vaniljglassen med grädde och varm chokladsås på. Så. Jävla. Gott. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela