Namaste

Publicerad 2013-09-20 19:06:00 i Allmänt,

Jodå, imorse drog jag och Mara oss till Yogalates, vad fan är det tänker ni. Jo det är en blandning mellan yoga och pilates. Kunde dock inte hantera detta, dessa ställningar? Denna koncentration på andningen? Nej då vill jag hellre skaka rumpa. Nej men det var väl helt okej, vi höll på i 1,5 timme och det var mycket fokus på mage och rygg vilket jag behöver så jag tror att det är väldigt nyttigt för kroppen. Okej lät precis som yogainstruktören herself. 
 
Idag är det FREDAG, åh så taggad på detta. Ikväll beger jag mig mot Sofias lilla crib och sover där, sen drar vi till NY imorgonbitti igen, vi ska hyra cyklar och cykla i central park. Vi sa att vi inte vill ha några måsten utan att vi bara ska strosa runt och göra vad vi känner. Jag skulle dock väldigt gärna vilja åka till Williamsburg och leta second hand-butiker. Vill även hänga i Soho. Åh vill göra massor, tur att jag har ett år på mig att göra det. 
 
Vi har det fortfarande ganska varmt, på mornarna dock är det kallt, det vara bara 8 grader imorse men sen på dagarna blir det upp mot 25-27 grader. Vill ju ha HÖST. Men jag ska njuta, jag lovar. 
 
Hur mår ni? Hur är ert väder? Saknar ni mig? 
 
Dum fråga, VET JAG JU ATT NI GÖR.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-20 20:59:21

Klart alla saknar dig!
Idag sol och riktigt varmt ca 18 grader. Ska nog hålla i sig i helgen med . Nu ser vi på IDOL!
Puss o kram från faster

Svar: haha, känns skönt att höra. Vad skönt med sol. Puss Karin
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-20 21:27:59

Fin bild på dig Hanna:) I morse då jag gick hade vi 3 grader, men dagen bjöd på strålande sol och 18 grader.
Pappa och jag sitter och tittar på Skavlan blandat med Idol... Låter helmysigt att cykla i Central Park och bara vara. Puss och kram

Svar: jag vet, är assnygg. Vad skönt med sol, det var väldigt mysigt! Puss på dig
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-09-22 08:26:05

Har regnat i Uppsala och jag har varit...sjuk *surprise*
I skolan är det rövmycket att göra, åka till New York och cykla låter mycket roligare!
Saknar dig babe!

Svar: haha, äg ändå. Ja det var awesome, fan vad vi ska åka skridskor i central park.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela