New York New York New York

Publicerad 2013-09-22 16:43:00 i Allmänt,

Ja vad ska jag säga. Jag bli bara mer och mer kär i denna stad för varje gång jag åker dit. Hela dagen började inte så bra dock, jag och Sofia (eller jag då) tog lite lång tid på oss på morgonen så vi hade ganska bråttom till tågstationen men vi hade i alla fall 20 min till godo. Men sen körde jag på fel motorväg och var då ganska körda för nästa avfart var inte förens efter typ 20 mil. Så vi missade vårt tåg men tog nästa. När vi kom fram skulle vi ta oss till Greenwich och möta upp Sara. Tog fel tunnelbana och hamnade i Bronx (hej gangstahområde, var livrädd). Men sen kom vi fram och så gick vi till Sockerbit, en svensk affär som säljer svenskt godis med mera, dyrt men sjukt värt. Sen gick vi till vännerhuset, AAAAAAAH gud vad häftigt det var att se det, stod och bara glodde i typ 10 min. Nu låter jag bilderna tala för sig själva, hade en av de bättre dagarna i mitt liv. Nu ska jag till Philly!!
 
WAAAAAAAAAAAH!!!
Carries lilla gata
...och ingång
Vi hyrde cyklar i central park, stannade och åt lite lunch. 
Här hänger jag lite vid vännerfontänen.
Skulle cykla "runt lite försiktigt", cyklade runt hela central park och fick mjölksyran från helvetet.
Här är sjön som Charlotte i SATC alltid springer runt.
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka Lindgren

Publicerad 2013-09-23 14:58:57

Lilltjejen satt bredvid mig när jag kollade in din blogg och hon såg direkt marabou chokladen och eftersom att vi ska till Brooklyn för Thanksgiving vill jag visa dem godishimmlen!
Så var i New York finns butiken?

Svar: haha vad kul. Den ligger i greenwich village, 89 Christopher street. Hoppas du har det bra Rebecka!!
hanna ljunggren

Postat av: mändieee

Publicerad 2013-09-23 18:55:31

Så himla fina plaggisar du gått & införskaffat dig hannis! Saknar dig pusspusspuss

Postat av: mändieee

Publicerad 2013-09-23 18:55:31

Så himla fina plaggisar du gått & införskaffat dig hannis! Saknar dig pusspusspuss

Svar: hihi tack. SAKNAR DIG!!!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela