PUT YOUR HANDS UP, PUT YOUR HANDS UP FOR DETROIT.

Publicerad 2013-09-01 01:29:00 i Allmänt,

Jag stannade hemma, valde även att ligga uppe till klockan 3 inatt och kolla på portkod 1321, alla avsnitt. Så när jag skulle upp och åka till mallet med tyskorna var jag så jävla trött och fick världens huvudvärk, ångrade då mitt val. Var i alla fall där en stund men skippade att följa med till gymmet. Åkte hem och försökte sova bort min huvudvärk, vilket gick bra. Nu ska jag snart åka iväg för ikväll vankas det partaj. Skulle hem till någon dude, känns lite osäkert i med att jag inte känner någon men det blir nog bra. Skriver jag inte något imorgon har jag nog antagligen blivit kidnappad och våldtagen. SKOJA mamma.  
Well, med den här looken blir jag nog aldrig våldtagen. 
 
PEACE
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-01 11:25:15

Vadå hem till någon dude,
Skoja inte!!! Tyskorna var väl med hoppas jag....puss och kram

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-01 11:25:17

Vadå hem till någon dude,
Skoja inte!!! Tyskorna var väl med hoppas jag....puss och kram

Svar: Ja lilla mamma klart tyskorna var med, "duden" var deras killkompis.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela