Tow truck

Publicerad 2013-09-10 01:10:00 i Allmänt,

Ja jag kommer väl inte undan med att berätta vad som hände. Jag körde hem från Sofia, var livrädd pga mitt liv hängde på GPS:n och det var kolsvart ute, här finns det heller inga lyktor som lyser upp. Men så var jag endast 3 minuter från huset och var överlycklig över att jag klarat det. MEN så skulle jag svänga vänster men åkte rakt fram för det gick inte riktigt att se på GPS:n (det ska tilläggas att detta var enda gången jag körde fel) så jag skulle göra en U-sväng. Blev väldigt stressad ville ju vara så snabb som
möjligt ifall det skulle komma bilar. Hanna ser då inte ett visst dike, det enda jag hör är BOM. Jag känner att jag har kört på en sten eller liknande. Försöker åka fram och bak men det går ej. Börjar BALLA ur. Ringer Sofia i panik, precis då stannar en bil och frågar om jag behöver hjälp, en man i 50-årsåldern. Ville inte vara otrevlig så sa bara att jag inte tror att han kan göra så mycket, han kliver ur bilen och har EN ARM. Ser även fett läskig ut med sitt elchock till hår. Sofia är fortfarande i telefonen och jag skriker "SOFIA HAN HAR BARA EN ARM" hehe, Sofia ber mig sätta mig i bilen och låsa dörrarna. Sagt och gjort, sa att mina "föräldrar" kommer snart. Han kliver in i sin bil, GÅR UT IGEN och fram till min bil. Då frågar han om jag har druckit??? Jag säger nej och han säger "för jag kan säga till polisen att jag körde". Här skall inte ringas någon jävla polis. Han erbjöd sig även att stanna tills någon kom, NEJTACK. Vet att han bara skulle vara snäll men han var fett läskig. Det var verkligen helt kolsvart ute och jag var livrädd, började därav storlipa. Ringer sedan Todd, han kommer, sen ringer han the "tow truck" och de plockar upp bilen. Ingen skada på bilen så det var skönt. 
 
Jag mår bra för övrigt, om någon undrar.

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2013-09-10 06:39:56

HAHAHAHAH, älsklingen! <3

Svar: INTE roligt ens
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-09-10 07:05:06

Bra att allt gick bra.

Svar: jättebra
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-10 21:04:33

Förstår att du var livrädd! Stackars dig.
Kram från faster

Svar: Ja det var faktiskt läskigt. Tack faster!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela