Smärta

Publicerad 2013-09-10 19:58:00 i Allmänt,

Är det enda jag kan säga idag, kunde på riktigt inte komma upp ur sängen idag. Jag har ont i varenda liten muskel jag har i kroppen. Tränade två timmar igår och gjorde några crossfit övningar med Britt (tysk), hon är gymnast och är svinstark så jag gjorde ju det hon gjorde, kunde liksom inte med att säga att jag inte orkade. Men det får jag fan för idag, gör ont när jag skriver på datorn och jag har träningsvärk i TÅRNA tom. Detta stoppade mig dock inte för att gå till gymmet idag igen (våga vägra gå upp i vikt i staterna), följde med 3 tyska tjejer till så vi gjorde ungefär samma som vi gjorde igår. Minus att jag gjorde typ hälften pga kunde ej röra mig. 
 
Fyller tydligen år imorgon, lär ha den sämsta födelsedagen ever för alla jobbar. Funderar på att sjunga för mig själv imorgonbitti med ett litet ljus. Få lite hemkänsla. Okej nej det hade bara varit sjukt.
 
Här kan en tro att hon bajsar men det gör hon inte.
OM JAG HAR ONT I ARMARNA IDAG ELLER????
 
Förlåt för jättemuppiga träningsbilder men tänkte att det är bättre än inga bilder alls?? 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-09-10 21:51:07

Coolt med konstgräs

Svar: Du kan va cool
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-09-10 22:38:54

Assåååå kan man välta traktordäck...?

Svar: Hanna kan!!!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-11 12:06:37

Gött Hanna! Ser ju jätteroligt ut.. Kan vi inte gå dit och träna då vi kommer och hälsar på? Skulle vilja se pappa välta det där traktordäcket..

Svar: Hahhah, skills jag med vilja se.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela