VÄLDIGT BRA HELG 3

Publicerad 2013-09-16 03:35:00 i Allmänt,

Som att det inte var nog, nej för idag (söndag) hade min värdfamilj bbq-party för mig eftersom jag har fyllt år. Jag var hemma vid ett, hade nog missförstått tiden för när jag körde in på garageinfarten ser jag att det är massa bilar. Alla har alltså redan kommit, så jävla pinsamt. Men in gick jag, och söta som de är hade Joanne lagat svenska köttbullar med lingonsylt. Det var släkt från både Joanne och Todds sida och Todds släkt har jag inte träffat så det var kul att äntligen få träffa dem. Todds syster har en liten dotter på 1 år, lilla Grace, kan ju ha varit det gulligaste. Eve (Joannes systers dotter) var också här så jag satt mest och aaaaw:ade hela dagen. Efter vi hade ätit var det dags för tårta (SE BILD!!!) och efter tårtan kommer Sarah inspringandes med typ hundra presenter till mig. Visste faktiskt inte riktigt vad jag skulle säga, blev så chockad. Måste bara pausa här och säga att jag har haft sådan frukstansvärd tur med denna värdfamiljen, de är ärligt bland de finaste människorna jag har träffat. Inte ens bara värdfamiljen utan hela släkten. Bara att de har ett bbq-party för mig med hela släkten och sen att jag får världens största (och godaste) tårta och presenter från hela släkten. Som sagt, visste verkligen inte vad jag skulle säga. Fick öppna allt inför alla med så blev mer "oooh thank you so much, it's so cute. Oh I like that one, thank you" hehe, brist på andra ord liksom.  
 
MAT
Ja ni ser ju, pressen jag kände eller. 
 
Nu skall här sovas, sov 3 timmar inatt och det har varit full gång hela dagen. Kände dock att jag behövde en bra helg för att kompensera min usla födelsedag.
 
Bara grejen att jag skriver 3 blogginlägg ändå?? *applåderar mig själv*
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-16 08:29:35

Oj oj oj vilken fest, lucky you! Antar att New York var bra också..
Idag har hösten kommit, regn, blåst och 12 grader varmt/kallt!
puss puss

Svar: Om du scrollar ner ser du vad jag har skrivit om NY också. Fy då, börjar bli kallare här med!!
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-16 22:41:39

Låter helt superduper!!!
Vilken familj:)
O New York är kul!

Svar: Verkligen, New York är fantastiskt!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela