Världens bästa sommar

Publicerad 2013-09-02 17:11:00 i Allmänt,

Ja, äntligen kan jag också få säga det. Har aldrig kunnat säga att "jag har haft världens bästa sommar" men sommaren 2013 var utan tvekan den bästa jag har varit med om. Allt från sjuka danskvällar till ett iskallt dopp i sjön med Josse, till att ha myskväll hos amanda fast amanda väljer att dricka en flaska vin och bli packad on her own, till att sälja alldeles för många jordgubbar, till att dansa i en etta och slå sönder tre glas och riva ner gardiner (HEJ Adam jag vet att du läser), till att spontant gå ut och ha bästa kvällen med Mikaela (alla våra utgångar var fan spontana), till att TATUERA sig med systra min, till att powerwalka en mil och kirra ihop världens godaste kycklingsallad med Jennifer, till att random åka till min (okej Karin och Jannes) stuga i Norrköping och bo där i två nätter med Josse, till att åka till Way Out West och bli utelåsta och tvingas att åka till polisen och får sedan åka HEM, kommer aldrig förlåta dig Amanda. Till att sedan flytta till USA där det är sommar ytterligare en månad till. Ja jag har då haft den bästa sommaren i mitt liv, och hoppas att min nästa i USA kommer bli lika bra. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mändie

Publicerad 2013-09-02 22:37:48

Ååååh hannisen!!!! Saknar dig för mycket redan:(

Svar: saknar dig med mandisen!! Skype snart!!!!
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-09-02 22:42:00

Puss på dig Hanna! Du skriver världens roligaste blogg:)! Läser i sängen varje kväll.

Svar: Vad roligt Karin :D hälsa alla!
hanna ljunggren

Postat av: Jäinygiiirl

Publicerad 2013-09-03 16:38:16

Saknar dig så grymt jävla mycket Hanna! Ler VARENDA gång jag läser bloggen för jag kan verkligen se mig dig framför mig säga varenda ord på det sättet som bara du kan! <3 blir så glad av att du bara verkar ha det bättre & bättre för varje dag som går, vi får höras snart på Skype igen! Wanna know everything about your missionsss! Puss & kram på dig

Svar: hahah ååå jennifer, fina fina du. Vad glad jag blir när du säger så. Saknar dig massor, kan inte vänta tills du kommer hit :D Jaaa absolut, får ta det i veckan! Massa pussar och kramar till dig.
hanna ljunggren

Postat av: Eliiin

Publicerad 2013-09-03 21:13:56

Ååh fin bildernaa, kollar in här lite då och då och kommer på att jag allt saknar dig lite :)) så kul att du verkar ha det bra pusss!

Svar: Haha, vad roligt. Saknar dig med!!
hanna ljunggren

Postat av: Chosé

Publicerad 2013-09-03 21:23:58

Men åh fina du!!

Svar: du är fin
hanna ljunggren

Postat av: Adam

Publicerad 2013-09-22 00:35:55

Hahah är det mig du refererar till?! om det är det så jag vilken jävla helg jag missade där! Skrattade gott åt filmen jag fick på morgonen där dagen efter!!

Svar: haha klart!!
hanna ljunggren

Postat av: Adam

Publicerad 2013-09-22 16:35:33

Haha! Tog lite tid men du hade rätt, jag läste det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela