ZUMBA

Publicerad 2013-09-18 20:25:00 i Allmänt,

Var med om det sjukaste imorse. Okej nu har ni värsta förväntningarna om vad jag kommer skriva, riktigt så sjukt är det inte. Men jag bestämde mig för att vara med på Zumban imorse, ville egentligen inte gå själv första gången men det var ingen annan som kunde följa med så jag gick (exempel på trygghetszonen!!!!). Musiken sattes igång, vi var typ 30 personer, åldrar 20-60. Hela första låten gick ut på att den som kunde shaka sin rumpa mest vann. All fokus var på rumpan och att se sexig ut, sen skulle man sjunga med i låten också typ "I'm sexy and I know it" eller "put your hands on my ass and shake it" eeeeeeeeh. Sen får väl jag erkänna att jag hade väldigt kul, jag gillar ju att dansa och jag gillar att skaka rumpan MEN det finns en nivå på hur mycket rumpa en kvinna bör skaka. Instruktören skrek typ "WOOOOHOOOO AYAAAAAAAYYYAYYAYYAY" hela tiden. Mamma tänk dina "YIAAAAH" på spinnigen gånger 100. 
 
Hittade en video som förklarar ungefär vad vi gjorde, och ja vi delade också upp oss i rummet och fick "battla" mot varandra.
 
http://www.youtube.com/watch?v=bPROocZFkaA

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-18 21:14:33

WOW, det där var riktigt skaka rumpa! Duktigt av dig att gå själv...
puss och kram

Svar: tycker jag med!!
hanna ljunggren

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-09-18 22:34:18

Asså det finns en gräns för hur mycket en grupp med människor får wohoa. Den är så jävla nådd. Stoltheten över att du inte behövde lämna rummet ändå!

Svar: jaaa det gör ju det och den gränsen passerades efter 5 sekunder.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela