Animal Kingdom

Publicerad 2014-04-10 03:43:00 i Allmänt,

Idag blev det Animal Kingdom. Jag hänkade på Todds pappa Joe, hans fru Loraine och deras barn/barnbarn Zany. Vi åkte lite olika grejer, var på safari, gick i en regnskog, kollade på gorillor, käkade dinosaurielunch och hade det allmänt gött. Känner mig verkligen som hemma med de människorna och kan verkligen vara mig själv (dvs vara asrolig). Kom till hotellet vid halv sju på kvällen och då hade lilla Sarah kommit fram, jätteglad var hon. "Hanna can you believe I'm here? Like I didn't know and then all of a sudden mom's just saying that I'm going to Disney world tomorrow, I just thought whaaaat are you kidding?" Haha så söt, väldigt exalterad var hon. Imorgon blir det Hollywood Studios med mormorn, morfarn och barnen. Hade gärna åkt till Epcot med Joe och Loraine men känner att jag får hänga lite med barnen och mormorn och morfarn med. 
 
Ni som ej har varit på Disney World så är alla dessa namn olika parker på själva Disney World. Det räcker inte ens att ha en dag på varje park, så stort är det. Det finns Magical Kingdom (där vårt hotell ligger nära) Animal Kingdom, Epcot, Hollywood studios, Universal Studios, Typhoon Lagon Water park och Blizzard Beach Water park (har jag glömt någon?). Man får åka buss till dessa parker och så hänger man där olika dagar och har det gött. Kommer nog tyvärr inte besöka Universals, vilket jag verkligen vill, det är ifall jag drar dit själv på fredag men det vet jag inte om en har mod till hehe. 
 
Klockan är halv tio och jag är hur trött som helst, somnade till typ 15 min precis när jag kom tillbaka till hotellet. Inget lätt liv jag lever hörni, hålla på att ränna runt på Disney World är inte en piece of cake det inte. HEHE. Skojaaaaa. 
 
The life of tree
Amerikaner....
Flodhäst!!
Här är vi i "Afrika". 

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-04-10 22:53:28

Låter otroligt kul Hanna. Animal Kingdom fanns inte när jag var där. Hollywood Studios hette MGM studios. Jag tror inte du behöver vara ledsen om du missar Universal Studios. Hollywood och Universal är väldigt lika men attraktionerna är naturligtvis från deras respektive filmer. Ett av världens häftigaste vattenland heter Wet'n Wild och det är nästan det roligaste jag har gjort. Så om du får tid över. Bara ett tips från Coachen :).

Svar: Förstår du hur gammal du är du lille Janne? Heheh
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-11 00:07:38

*tree of life* förlåt va bah tvungen att rätta dig! Är det riktiga djur och grejer??

Svar: HAHA orkar inte med mig själv, life of tree....
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela