BlandaTTT

Publicerad 2014-04-30 02:00:00 i Allmänt,

Hej alla mina små kycklingar
 
Six flags var askul, en blir aldrig för gammal för roller coasters hörrni. Igår hängde jag hemma hos Ronja och hennes lilla värdbebis hela dagen, var fint väder så vi låg ute och solade och gjorde en massa planer för sommaren. Sen vände hela dagen och blev till en skitdag, tänker inte ens berätta vad som hände pga fruktansvärt arg på mig själv. Allt löste sig i alla FALL.
 
Idag hängde jag med Ronja och bebis igen, denna gången på ett barnmuseum i Newhope, skitmysigt ställe. Hur kallt som helst ute idag dock??? Som att vintern kom tillbaka igen. Var fruktansvärt trött när jag skulle hämta upp barnen, tror det är allergitabletterna jag tar mot min hud, får köpa amerikanska nu då min svenska är slut = dubbel dos. Är så fruktansvärt jävla trött på mina hudproblem, orkar inte vara beroende av ett par tabletter längre. Blir bara värre och värre med dem, men kan inte sluta ta dem för då hade jag bokstavligen inte kunnat leva. Ni ska se hur det svullnar upp om jag typ vispar ett ägg och inte tagit tabletterna. Och sen dunkar det i huvudet, blodsmak i munnen och svartnar för ögonen. Går det så illa som det kan gå så svimmar jag, vilket nästan hände på träningen förra veckan då 5 pers kom fram och en höll på att ringa ambulans. "Du får lära dig leva med det" mmmmmh svensk sjukvård<3<3<3
 
Så slutat lipa nu. Eller nej, skypade med syster precis och började storgrina pga EN VÄLDIGT GOD NYHET hihi, men det kan en inte avslöja riktigt ännu. Åh min lilla storsystra. 
 
Nu blir det middag, PÖSS!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-04-30 15:15:07

Man blir ju jättenyfiken ha en bra valborgsmässoafton Hanna

Svar: Berättar jag i nästa inlägg:)
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-30 16:41:41

Nu blir man ju nyfiken,ha en glad valborgsmässoafton Hanna

Postat av: sophhhh

Publicerad 2014-05-01 12:58:31

du är så jävla snygggggggg. och jag saknar dig. Vill med göra planer med dig inför sommaren…...

Svar: Du äääääär. Jaaa jag med:(
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-02 19:59:22

Nu kan du dela med dig av nyheten syrran! Kan du inte gå till vården i usa förresten? Dom kanske kan lösa dina problem? Eller prata med Joanne? ;D

Svar: Gööööttt!! Nej svindyrt, japp ska prata med Joanne!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela