Cruise here we come!!

Publicerad 2014-04-12 18:15:00 i Allmänt,

Så nu är Mickey's crew on the road. Vi kallas för det, alla 88 personer som ska med har på sig en tröja där allas namn står på på baksidan. Förutom jag för jag glömde min i resväskan som redan är på väg till båten. Självklart. 
 
Igår hade vi middag i downtown Disney, jag åt lax till varmrätt och friterad bläckfisk till förrätt. Jag vet, vad har hänt mig??? Äter ju inte saker som simmar. Antar att en har växt upp. Sen blev det lite shopping, hoppade i säng vid midnatt. Nu sitter vi på bussen på väg mot kryssningen, Micaèla är redan där. Waaaah är så taggad!! 
 
Vet inte hur det blir med wi-fi på båten så får se hur mycket en kommer uppdatera. So long suckers!!!!
 
Sarah somnade i mitt ARMVECK på bussen till downtown, kände inte armen på ca 2h. 
Vår restuarang! 
Mickey's crew!! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-04-14 23:16:35

Mickey's crew, vilken härlig idé att alla har likadana t-shirts, med namn och allt! Hälsa Michaela och njut av Karibien....puss puss

Svar: jaa det var lite kul faktiskt!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela