Disney World (baby)!!!!

Publicerad 2014-04-09 06:04:00 i Allmänt,

Nu är vi här!! Resan gick bra, tog bara 2,5h att flyga och jag sov ca 1 utav dem så det var bra. Vi bor på ett skitstort hotell, aldrig sett ett större hotell. Det är det som ligger närmast Disney World så det är gångavstånd vilket är skönt. Vi kom fram till hotellet vid halv sju, slängde in väskorna på rummet och begav oss till en restaurang inne på Disney World, så jäkkla god mat. Det var buffé, jag åt lax med pesto, potatismos, broccoli, bönor och lite stekta nudlar. Mmmmums. Efterrätterna ska vi inte ens prata om. Sedan följde jag med Todds pappa, hans fru och deras barnbarn (som typ är deras barn, de har adopterat henne). Vi åkte lite berg och dalbanor och hade svinkul. Barnbarnet är 13 år så vi åkte lite mer "roliga" saker än typ tekopparna. Vet i alla fall nu var Todd har fått sin roliga humor ifrån, farsan såklart. Så jävla lika är de. Sen kollade vi på fyrverkerier, köpte godis, kollade på en show och lite annat. Nu är klockan midnatt och jag ligger i sängen och somnar vilken sekund som helst. Mormorn och morfarn skulle käka frukost klockan 7 imorgonbitti...... Får se om jag hänger på dem eller de andra. Troligtsvis de andra. 
 
Nattinatti!! 
 
Nate och sin svincoola väska, halva flygplatsen kommenterade den.
Mitt hotellrum, klagar ej. 
Hängde med tiger, haha kolla Nate!!
Sååååå himla häftigt här, kan inte fatta hur de har byggt allt. Åh älskade älskade Disney. 

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-04-09 14:36:47

Ser kul ut, men de sa en la ha på Magic Kingdom:). Ska ni till Epcot och MGM också?

Svar: Haha ja de sa en la ha. Vet inte riktigt hur det ser ut, jag följer mest efter alla andra men idag är vi på animal kingdom, himla häftigt!!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-04-09 15:00:18

ÅÅ dit ska jag åka med mina barnbarn, bara såru vet. Skynda att hitta en fin kille, helst en svensk, kan gå bra med en amerikan också så länge ni skulle bo i Sverige..puss puss

Svar: Haha ja dit får du ta dem, men då ska jag med! Jag har ju träffat en, ser du inte det på bilden, jag och tiger!! Heheh
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2014-04-09 17:25:26

Vilken lycklyx Hanna!
Kram

Svar: Ja verkligen!!!
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-09 20:30:18

åhhh, vad jag hade velat vara där med dig!

Postat av: sofia

Publicerad 2014-04-09 20:30:46

åhhh, vad jag hade velat vara där med dig!

Svar: Hade velat ha dig här med min lilla älskling!!!
hanna ljunggren

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-04-10 17:40:06

Dit har jag längtat i 60 år Hanna njut hela tiden tänk vad mycket kul du får vara med om .Det är bara att gratulera att du fick en så bra värdfamilj och mycket beror väl på att du är den du är.
Kram
Farfar och Ninni

Svar: Ja det är fantastiskt här. Jag trodde ni hade varit här? Vad roligt att du/ni läser bloggen. Nu är vi på väg till kryssningen. Kramar till er!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela