Epcot

Publicerad 2014-04-11 23:19:00 i Allmänt,

Hejhejhej. Vilket bloggflooooeee en har. Igår var jag på Hollywood studios med mormorn, morfarn och barnen. Åkte två skitroliga åktraktationer, Rocky roller coster och tower terror var mina favoriter. Vi var hemma ganska tidigt för vi hade dinner reservation (nej kommer inte på ett bra namn på svenska) klockan 5. Det var högst upp i hotellet med en jättefin utsikt. Maten var ca den godaste jag ätit. Okej hör på vad jag åt då, förrätt: Sparrissoppa med vildchampinjoner SÅ GOD!! Varmrätt: jumbo-pilgrimsmusslor med ärtpurè, baby carrots och svamp (dregglar). Efterrätt: chokladtårta då Jamie fyllde 35. Japp en bokstavligen RULLADE tillbaka till hotellrummet. Reaktioner på att jag åt musslor för övrigt???? Och sparris för den delen med. 
 
Idag tog jag en liten sovmorgon, barnen skulle till animal kingdom och Joe och Loraine skulle till Hollywood studios, ställen jag redan varit på så jag bestämde mig för att ta mig till epcot själv. Var väldigr varmt idag så jag lökade jävel. Jag började med en liten föreställning av lejonkungen, sen gick jag till Norge och åkte båttur genom skandinavien (som endast handlade om Norge???). Sen åkte jag en liten hitta Nemo tur, haha kände mig som ett barn när jag satt där i en snäcka själv. Men det var kul!! Nu är jag på hotellrummet, ska duscha lite snabbt och sedan ska vi till downtown Disney för middag. Åh vill inte lämna Disney World, eller jo ska ju på DISNEYKRYSSNING imorgon med lilla Miccisen. Jävel vad kul vi ska ha, jag Micaéla och Musse pigg, detta kan bli intressant. 
 
Pusspusspuss
 
Hollywood studios:
 
Japp hon tappade tanden imorse. Ringde mitt hotellrum 10 gånger klockan 7 imorse för att meddela detta. 
!!!!!!!!! Så jävla söta
 
Epcot:
 
 

Kommentarer

Postat av: Ällen

Publicerad 2014-04-12 05:16:03

"Satt där i en snäcka själv" HAHHA

Svar: Hahah SÅ mobbad.
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-04-12 17:36:59

jag saknar dina söta värdbarn!! har du kommit på hur du ska få med dem till sverige????

Svar: Haha, jag ska smuggla in Nate i min resväska!! Sarah saknar dig massor, vill att jag ska skicka grejer till dig på snapchat hela tiden. Hih.
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2014-04-13 10:31:04

Dinner reservation = Bordsreservering :)

Svar: hehe, svårt med språket ibland sörru farbror Janne.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela