Vår, bio, mansion & six flags

Publicerad 2014-04-27 14:48:00 i Allmänt,

Några ord som sammanfattar helgen (som ännu inte är över!!). I fredags så behövde jag bara hämta upp Sarah från bussstoppet för Joanne var ledig så jag gjorde lite tvätt. Sen kom Abby hem till mig snabbt innan även Kallie kom. Vi drog oss vidare till downtown Newhope för lite mexikansk mat, svingott. Sedan mötte vi upp Micaéla vid bion och kollade på en ny film som heter "the other women" den var svinrolig, mamma du hade dött!! Lite som bridesmaids. 
 
Lördagen kom och vi hade inga större planer, skulle åkt till NY i helgen med Kallie var tvungen att jobba och Abby och Ronja hade au pair möte på söndagen så den planen sprack. Jag vaknade vid tio med en väldigt stark sol lysande genom rummet. Käkade pannkaksfrukost med familjen och sen begav jag mig ut på en PW, när jag kom tillbaka ville Nate spela baseball så det gjorde vi en stund. Nu till det sjuka!!!! Skulle hem till Abby för att hänga lite, visste att hon bodde i värsta huset så var sjukt taggad. Kommer dit och de har GRINDAR (som öppnades av sig självt) till deras uppfart. Uppfarten car ca 2km lång, skojar inte. Spelade in en video men vet inte hur jag kan lägga upp den här? Kommer i alla fall fram till huset och hahahah. Jo en kan ju säga så här, mitt hus var inte särskilt stort längre.
 
Såååå jävla sjukt hus. Abby visar runt mig (vilket tog typ 1 timme) och sen tar hon ner mig till garaget, JO MEN DÄR STÅR VÄL 10 BILAR. Orkade inte ens. De har värsta poolen och uteplatsen så fick en liten känsla över att det kan bli en del häng där i sommar hehe. 
 
Nu nu ska jag käka frulle innan Micaèla kommer, vi ska hämta upp Chloe innan vi styr mot Six Flags för en massa berg och dalbanor WOHOOOO!! 
Åkte la nedcabat
Bilder från min PW, se så vårigt det är!!
Inte abbys grindar tyvärr men väldigt fint!!
Här har vi det, le mansion (igga min fula prius)
Hejhej bilar. Inte ett litet fingeravtryck hade dem. Tills Hanna kom och kletade ner dem mohaha. 

Kommentarer

Postat av: Janne

Publicerad 2014-04-27 21:16:06

Tänk att det finns familjer som har det större än din familj. Skönt att ha nåt att växa i :).

Svar: Kan du tänka dig lille farbor Janne? Du är så klok!!
hanna ljunggren

Postat av: mamma

Publicerad 2014-04-29 21:32:10

Jisses, vilket stort hus och vad många bilar!! Idag har vi haft strålande sol, varmt och skönt, vi njuter för till Valborg ska det bli lite svalare! Pappa och jag ska hem till Anette och Leif en sväng på Valborgsmässoafton, den 1 maj ska vi spela lite golf! Puss och kram

Svar: Ja verkligen, du skulle sett insidan av huset. Åh vad mysigt, här har det regnat hela dagen men ska bli fint till helgen tror jag! Vad kul, hälsa Anette från mig!
hanna ljunggren

Postat av: Karina

Publicerad 2014-05-01 20:45:44

Hej Hanna!
Grymt fina bilar,vet du vad det är för bilmärke på den svarta sportbilen?
Ta hand om dig !

Svar: Haha ja! Ingen aning men kan fråga Abby:) kram
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela