Dagen före doppardagen

Publicerad 2014-08-11 13:08:45 i Allmänt,

HEEEEJ

Dålig uppis på ett tag men har haft så jävulsktttttt mycket att göra det senaste. Skall sägas hejdå till alla, köpa det sista till resan, hänga med familjen, tvätta, packa osvosv. Men nu är det måndagmorgonen 06.39 för att vara exakt. Jag har precis kört Julia till flygplatsen, hon kom i torsdags och hängde här en natt innan hon drog på weekendcourse med Ronny.

Vi mötte upp tjejerna torsdagskväll och hade en sista middag tillsammans. Sååååå sorgligt. Var inte hemma förens halv tre så var väl inte askul att gå upp sju och köra barn. Var dock sista dagen i mitt liv som jag skulle göra det så var HELT OK ändå. Satt i bilen från 8-1.30 så när jag kom hem somnade jag i 3h. Sen började jag med scrap bookingen till familjen, tog typ 8h(......). Var ute och åt med familjen på kvällen. Lördagen vaknade jag vid 8.30 och gjorde färdigt scrap bookingen. Söndagen skulle jag egentligen till NY men kände att efter den veckan behövde jag verkligen bara andas. Så jag drog till nacet, tränade och solade, sedan åkte jag och hämtade upp Micaela och hennes nya au pair för lite manikyr och pedikyr.

Igår hämtade jag Ronny och Julia på tågstationen sen rensade Julia igenom mina kläder jag skulle kasta, hon tog typ hälften så det var bra. Nu ligger jag här och försöker inte att somna om, ska hänga med Ronja och hennes värdbarn idag, sedan blir det lunch med Abby och Kallie och sedan häng med Robin. Busy girl, jag vet.

Imorgon DRAR vi, så kul!!!!! Skittaggad, måste bara väga väskorna och packa det sista sen är jag klaaaar. Lite tvätt med, och skriva en check. Sen så!! 

 

Nästa gång vi hörs är jag i Californien!!! 

 

Har ni stått i två olika stater på en och samma gång? NEHEPP, det har jag och Julia gjort iaf!!
 
Jag bjöd in grannbarnen och Ronnys värdbarn på pizzaparty/vattenkrig. Svinkul hade vi. 
Gjorde 160 vattenballonger ba...
Scrap booking!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela