Hawaii i mitt <33333

Publicerad 2014-08-24 11:04:18 i Allmänt,

HEJ HÖRRNI

Här sitter jag och skryter om hur bra jag är på att blogga o så baaaa är jag inte det. MEN en har varit väldigt upptagen.

Jag ÄLSKAR HAWAII, nej finns inte en endaste chans att jag åker härifrån om en vecka, fyfan heller. Ååååååh allt är så himla nice här, alla människor, ön, alla turer vi får åka på, stränderna, surfingen, maten, livet, ALLT är helt underbart här. Kom ju hit i onsdags va? Gud har ingen koll på dagar. Då checkade vi iaf in och la oss direkt sen första dagen åkte vi med på snorkling och SÅG FETASTE SKÖLDPADDAN ca 1 meter från mig, sååååå jäkla coolt. Igår var vi med på tour, olika stränder (tänker inte ens försöka mig på namnen) och sen åkte vi till fishtown som heter Paia och åt mahi mahi burgare och shoppade lite. Sedan åkte vi till ett kiteboard strand, alltså en strand där alla kiteboard-surfar. Som jag tydligen ska testa på imorgon.... såpass nervös inför detta mvh kommer blir uppäten av haj.

Kvällen bestod av ölparty, en annan gjorde väl en keg stand, kalla mig cool. Svinkul iaf. Så himla göttig folk här, människor från hela världen och de som jobbar på hostelet är svinsköna. Idag drog vi på hike genom vulkanerna och O MAJ GAD vad vackert, nog det finaste stället jag någonsin sett. Hiken var 12 miles så ca 20 km. Väldigt tuff terräng, sög lite för man var tvungen att koncentrera sig så på vart man gick så man inte riktigt hann njuta av utsikten. Sjukt häftigt, och jobbigt hehe, men det behövde vi efter allt ätande i San fran.

NU dör jag av svett, har inte air condition på rummet så jag sitter här på golvet bredvid en fläkt och försöker få luft. Vi hörs när vi hörs, lovar inget flitigt bloggande fram över. PUSS

 

 Göttar mig lite
Ägarens hund följer alltid med på turerna
Mahi mahi burgare!!
Having a shaved ice 
Inte sköldpaddan jag såg i havet men igår såg vi fler på en annan strand. Denna var väldigt sjuk dock:( det rosa vid hens huvud är en tumör. 
Woopwoop!!
Här började hikingen
SÅ jävla asfint??
Det här var vår terräng. 
Det sista vi gjorde var att se solnedgången över molnen, så jäkla coolt. 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-08-24 20:22:12

Ser hur fint och häftigt ut som helst!!
Avundsjuk är jag😁😉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela