HELG nr 234

Publicerad 2014-08-06 04:08:00 i Allmänt,

HEJ mina älskade små grodyngel.

HUR mår ni? HUR mycket saknar ni mig? Bara 3,5 vecka tills denna är hemma igen sörrni.

Helgen då? Jo den var svinbra. Sååååå himla mysig värdfamilj har jag. Jag och Micaèla hade au pair meeting i fredags och sa hejdå till våra counslers. Sedan hämtade vi upp resten av järngänget, Abbe, Kalle och Ronny. Jag var taxichauffören, tog ca 2h till le beach house så jag var lagom trött när vi kom fram. Vi gick dock upp till the candy corner innan vi gick och la oss. Heheh. Vaknade runt tio och käkade nyköpta bagels, sedan styrde vi mot poolen. Tyvärr var det dåligt väder hela helgen men vi hade kul ändå. Lekte och stojade i poolen med barnen, sen drog vi till stranden och hoppade i de sjuka vågorna. Min hy pallade tyvärr in med det så jag gick halvsvimmades upp till huset.

Hoppade i poolen igen och drack lite drinkar/öl. De har i princip allt i det där huset så vi gick inte hungriga. Joanne kom även ner med två feta tallrikar med ost, kex, dippar, grönsaker osv. Så jävla bortskämda var vi. Vi svischade om till finare kläder och käkade middag som Joanne hade lagat. Väldigt gott, de hade stekt typ 2 liter champinjoner och annan svamp för att de visste att jag älskade det, SÖTA. Vi fick sedan dekorera våra egna cupcakes som Joanne hade bakat. Har aldrig sett henne lagat så mycket mat på ca 1 år. Hon sa det själv, I cook two times a year, thanksgiving and today. Haha.

Vi drog sedan till boardwalken och hängde med teensen (endast tonåringar där). Sen gick vi förbi ett hus med en svensk flagga, blev uppbjudna på öl och det visade sig att mannen i huset, hans mormor var från Sverige, så det var väl lite långsökt. DOCK bodde de i Florida, granne med Elin (Tiger Woods exfru) och de skulle ha en fet kräftskiva den 23dje augusti som självfallet prinsessan Madeleine skulle komma på. Man baaaa josåatte.

Söndagen käkade vi fet pannkaksfrulle och sedan drog vi till Atlantic City och shoppade. Morfarn tyckte synd om oss för att det var dåligt väder så han gav alla oss ett bankkort på 200$ var:):):):):):):):):)) ja men vad är 7000 spänn??

Nu är klockan nio och jag jobbar fortfarande, Joanne hade tuff dag på jobbet tydligen. Jag och barnen har hängt på nacet hela dagen, Nate somnade i solstolen vid halv sju efter vi hade käkat. Väckte han gick inte så när vi kom hem duschade jag honom snabbt (han var inte särskilt glad på mig då) och sen la honom i sängen så imorgon kommer han nog äntligen vara utvilad!

6 JÄVLA DAGAR TILLS VI DRAR TILL L.A SÅÅÅÅÅ SJUUUUKT!!!!

 

Bilder från helg:

 Hot tub tj3j3rnAAA
Candy corner!!
Hahah fråga inte vad jag gör
...inte här heller
Kärringronny håller för näsan
Om man behöver simma??? Nej det gör denna mackapär åt en:):):):)
Försökte ta bild men flaggjäveln drämde till oss hela tiden
Åt skitgod crêpe till lunch i atlantic city (inte godare än dina självklart farmor) 
 

 Tack bästa tjejor för denna sista helg med er!!!! :((((( (ledsen min pga SISTA helgen med alla tjejerna) 

Kommentarer

Postat av: Adam S

Publicerad 2014-08-06 20:57:01

Jag vill också ha en pool och en såndär mackapär!
Inte alls avis!

Svar: Haha ja det hade varit något va!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela