Hostel lobby

Publicerad 2014-08-17 00:29:00 i Allmänt,

Hejhejhejhejjehejehejeejogjwow 
 
HEJ
 
Nu är klockan halv fyra snart och jag sitter i lobbyn på hostelet och knappar på Micaelas dator medan hon duschar. Vid fem kommer en shuttle och hämtar upp oss och vi beger oss då mot flygplatsen för att sedan flyga en ynka timme till San Francisco. Idag skulle vi gå upp tidigt och hika till Hollywoodskylten, gjorde vi detta? Nästan. Hehe okej nej verkligen inte. Vi träffade några svenska killar som kom till hostelet igår så vi drack lite öl med dem och diskuterade typ alla TV-serier i världen, feminism och allmän politik. Som tur var hade vi ganska delade åsikter så det blev inget slagsmål. Efter det drog jag och Miccis ut till Sunset Strip (en gata med massa barer/klubbar i Beverly Hills) vi kom in på en väldigt söt krog som hette Pearl. Var väl inte askul då det var ca 50 pinnsmala brudar med kort klänning och sillituttar och där stod jag och Micaela osminkade och oduschade så ja vi kände oss ganska malplacerade. MEN det är inte alla som har gått ut i Beverly inte. Vi köpte chips och godis och åkte hem istället. 
 
Så efter fyra timmars sömn var vi väl inte aspepp att hika till hollywoodskylten, insåg att det hade blivit ganska tight med tid så vi gjorde det bästa av situationen och drog till the walk of fame igen där de har ett ställe där man kan se hollywoodskylten ganska bra. Efter det drog vi till Pretty Woman trappan och hängde, skulle sedan med en buss men bussarna kom aldrig så vi gick en bit och väntade lite mer och sen var vi båda skitförbannade så vi hoppade i en taxi OCH NU SITTER JAG HÄR. Wolàààààà!!
 
Btw, någon snodde min svenska mobil i torsdags när jag och Micaela spelade pingis i lobbyn, men jag fick tillbaka den dagen efter då hen antagligen insett att oj denna mobil är på svenska och har lås så jag har ej anvädning av den. Istället har mitt lås på väskan BALLAT ur och ändrar kod av sig själv så jag får köra med ett löst lås istället. Ända oturen så långt så vi ska verkligen inte klaga. 
 
Nu skall vi titta på game of thrones innan shuttlen kommer, pöss på er.
 
Här får ni lite bilder på Micaelas kamera!!
 
Behind the scenessssss
Här ser man hur de bygger olika väggar till olika tv-serier. 
CENTRAL PERK!!! Det var så jäääääkla litet??? Helt sjukt. 
Vi tyckte skuggan såg ut som lilla My HEHE
Affären Julia Roberts i Pretty Woman skulle gå in och handla hos men fick ej. 
Lady Gagas hus
Här bor Sylvester Stallone
Beverly Hills Hotelet!!
Tänk er denna bild på ett skivomslag mmmmmmh.
 
Okej kan vi ta en minut om hur grym jag har varit på att blogga på resemånaden? Jag menar långa texter och ca 50 bilder *applåderar mig själv* *bugar* *ger slängkyssar*. NI ÄR VÄLKOMNA.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-08-17 23:36:22

Väldigt fina bilder! Slängkyssar i massor....

Svar: Tackar. Kyss tillbaka!'
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela