Los Angeles - the city of broken dreams

Publicerad 2014-08-16 04:01:00 i Allmänt,

SVAR NEJ, älskar LA så mycket??? Varför staden kallas för det är för att hit flyttar människor för att uppfylla sina drömmar, skådespeleri, artist, konstnär osv, men verkligheten springer i kapp dem och drömmen krossas ganska snabbt. Men jag är inte här för att uppfylla någon dröm (mer än drömmen att få komma hit) så för mig passar denna stad mig perfekt.

Igår var vi på Warner Bros, vilket nog var det bästa hittills, så himla coolt att få se hur saker och ting faktiskt spelas in. Förutom att en vägrar tro på att Rachel och Phoebe springer i en liten hörna av gräsplätt och ett träd när det ska se ut som att de springer i central park. VÄGRAR TRO PÅ DETTA. Allt var inspelat i NY. Fick för övrigt sitta i vänner-soffan, höll på att börja gråta. Sitter liksom i deras soffa????? Vem är jag??????

Pågick mest serier som jag inte kollar på, t ex heart of dixie, pretty little liars (hatar den serien mest av allt) och the mentalist. The mentalist fick vi tom hänga i deras kontor/FBI-kök. Så ni som kollar på det vet nu att jag har stått där. Btw så är allt FEJK, inga riktiga höghus utanför fönstrena där inte. Jag vet, besvikelsen.

Det nästcoolaste var att vi fick gå in i Ellen DeGeneres studio, sååååå häftigt. Fick inte ta bilder där inne men kriminell-Hanna smygfotade lite heheh. Efter warner bros åkte vi till The Walk of Fame och hängde med stjärnorna (haha fattar ni STJÄRNORNA). Sedan var vi oförskämt turistiga och hoppade på turistbuss och fick se vart alla kändisar bor/bodde. Vet nu alltså vart Lady Gaga, Zac Efron, Jennifer Lopez, Madonna, Morgan Freeman, Nicholas Cage, Kevin Costner, Elvis Presley, Sandra Bullock MED MERA bor/bodde. Även vart Michael Jackson dog.

Käkade de kända In N Out burgare till middag medan vi gick hem till hostelet. Jag och Micaela spelade pingis (fruktansvärt dåliga) och hängde med vår nyfunne vän Stuart från le Scotland. Förstår ca hälften av vad han säger. Nu sitter vi bussen hem från Santa Monica där vi hängt hela dagen, fruktansvärt fint.

Imorgon bär det av till San Fran!!!

Puss

 
Deras fjutte gräsplätt:((
BEVIS!!!
Batmans motorcykel, visste ni att alla hans bilar och vad han nu åker går att använda? Nepp nu vet ni. 
KLART en blev gryffindor
 
 
Gick inte att ladda upp fler bilder, det kommer en annan dag!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-08-16 08:17:08

ÅHHHH ELLEN!!!!!

Svar: JAAA SÅ COOLT. Var ni där med när ni var där? :):)
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela