Sista Juli

Publicerad 2014-08-01 06:33:32 i Allmänt,

Aaaaaahhhh sista Juli redan??? Fy vad tiden går. Just nu sitter jag i en skola där Nate har theraplay. Todd meddelade mig att han hade det en kvart innan och det tar 20 min till skolan, stress <3<3<3<3

Finns ingen teckning här så detta inlägg postas nog inte förens efter. Lyssnar på rythm is a dancer och taggar helgen, ska dock bli typ åska hela helgen men VAD GÖR DET när man har världens bästa kompisar att hänga med. Vi ska ju som sagt till le beach house i helgen, familjen ville ha en liten avskedsfest för mig och bjöd in mina kompisar, SÅ söta. Åker på fredagsnatten, jag och Micaela har au pair möte på kvällen och det är det sista innan vi åker på resemånaden så vi ville säga hej då till våra CC:s. Sen plockar vi upp Ronny, Kallie och Abby och styr mot Ocean city. Ska bli feting kul.

Igår hängde jag, barnen och Joannes kompis Kristin och hennes dotter som är i Sarahs ålder på Sesame place. Det är en nöjespark, mest vattengrejer (som Nate vägrar åka så Hanna fick fint sitta och kolla på). Det var väldigt varmt men kul, barnen var mycket nöjda. Hade förväntat mig ett "Hanna you're the best au pair" men var mer "Can I get a ice cream? Can I play this game? Can I get face paint? Why? You're mean" BARN!!!!! Jag vet, jag var lätt lika dan när jag var liten, förlåt mamma och pappa.

Är fett stressad över allt för övrigt, har SÅ MYCKET att göra innan jag drar. Jag måste köpa present till Janet, fixa scrap book till familjen (kommer ta ca 2 dygn att göra, över 160 bilder), boka shuttles till alla ställen vi ska till på resemånaden, måste köpa smågrejer till mig själv, betala någon tax grej och på detta ska jag hinna träna varje dag, jobba 10 timmar om dagen, träffa alla så mycket som möjligt då jag typ aldrig kommer se vissa igen. Meeeen när jag gjort allt detta ligger jag om 3 veckor på en strand på Hawaii, woooppwoopppp!! Ska ej klaga.

Nu kommer Nate snart. Gotta go!!

Xoxo

 

SKOJA

Puss och kram

 
Life as an au pair, bära.
 
UPPDATERING!!
 
Inlägget kom upp senare än vad jag trodde hehe. Nu är det första Augusti och jag kom precis hem från en utekväll med Robin (grannen) och hennes vänner. Hade sååååååå kul. Älskar människor med livserfarenhet som har massor att berätta.
 
Robin!!!!!! Min favvooooo
Ronny kom med mot slutet och tog ett glas vin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela