LEDIG

Publicerad 2014-12-22 23:43:44 i Allmänt,

Hejjjjjj
 
 
Åhhhh nu är det inte långt kvar hörrni. Som jag längtar. Helgen var väldigt lugn för min del, blev en massa julklappsshopping och lite shopping till mig själv med, heehe. Så alla klappar är färdiga och inslagna, nu fattas bara lite rim. Skulle ju som sagt jobba idag och imorgon men så sa en av cheferna att de inte hade så mycket att göra så idag fick vi gå hem redan halv tio och så fick vi vara lediga imorgon. Väldigt skönt såklart att slippa stressa imorgon efter jobbet osv, dock så tycker jag det är ganska fult gjort av dem att säga det idag efter bara två timmar på jobb eftersom att då hade jag kunnat åka hem redan i fredags efter jobbet. Men men jag ska inte klaga, ska bli skönt att få en heldag imorgon istället för att behöva konka på resväska till jobbet osv. 
 
Så idag efter jobbet var jag lite på stan, sen gick jag hem och slog in alla julklappar. Vid fyra tiden mötte jag upp Ida och köpte lite ingridienser till vårt julbak vi sedan skulle ha. Det blev rocky road fudge och knäck, huuur gott som helst. Första gången jag gör helt egna knäck och trots muffinsformarna (då norrmän inte äter knäck) så blev knäcken hur bra som helst faktiskt. Inte för hård, inte för mjuk, alldeles alldeles underbar. Fudgen blev också himmelsk. Ska försöka få med mig lite till stockholm, om det inte smälter. Jag och Ida bytte även julklappar, rimmade gjorde vi också. Jag fick en skjorta som Ida visste jag hade kollat på, ett sea salt schampoo och ett speciellt nagellacksborttagningsmedel, man stoppar bara ner fingrarna i en burk och så vips så är nagellacket borde. Jättenöjd blev jag, bästa var dock Idas rim hehe. Av mig fick ida en rough från Mac och en ansiktsmask från Lush! Väskan är så gott som packad och imorgon ska jag fixa lite smågrejer innan jag beger mig mot flygplatsen vid halv fyra tiden, flyget går 17.10 och jag har redan checkat in så jag behöver egentligen bara vara där 20 min innan men vill ändå vara där en stund innan. 
 
Nu stensomnar jag snart, men hörrni GOD JUL på er. Som om det är någon annan än de jag faktiskt ska fira jul med läser den här bloggen, MEN vi kan väl låtsas. Puss på er och ha en asfin julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela