6 MÅNADER

Publicerad 2014-02-12 00:26:40 i Allmänt,

Kan ni förstå detta? Att ni klarat er utan mig i 6 månader? Förstår att det har varit 6 månader av tårar, frustration, saknad och längtan.
 
Helt seriöst, 6 jävla månader. Halvlek, endast 6 månader (som au pair sen blir det 1 månads resa) kvar. Sjukt sjukt sjuuukt. Detta firade jag med att laga en ordentlig lunch till mig själv istället för 2 kokta ägg eller soppa från mataffären. En av de rätter jag är ganska skillad på om en får säga't själv. Curry/chilikyckling med couscous och en sallad. Mmmmmumma. 
 
Kalla mig årets kock. 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-02-14 07:06:08

Grattis Hanna, nu är du + 5 månader på morsan :).
Happy Valentine på dig älskling.
P.S. Har Harry hört av sig inför kvällen?

Svar: Tack käre far, känns bra. Hoppas du stöttar mamma massor! Han turnerar som sagt men han ska ta mig ut på dejt nästa vecka sa han! hehheeh
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela