Baptism

Publicerad 2014-02-23 18:42:46 i Allmänt,

Söndag redan??? Fya så helgerna går fort. Har varit ytterligare en lugn helg, laddar upp inför Mexico. Försöker spara så mycket pengar som möjligt så det blir ett par lugna helger framöver. Igår träffade jag upp Abby, en tjej från Australien som kom hit för 1 månad sen. Sa till henne att hon kan sitta och prata hela tiden och så kan jag bara blunda och njuta pga hennes fantastiska accent. Älskar den. Mara, Micaèla hängde även på. Sen åkte alla förutom Abby (hon skulle jobba) hem till mig och drack te på vår veranda. Japp vi hade strålande sol och 15 grader igår. Samma idag. VÅR<3<3<3. Ska dock snöa tis-tors. Kul. 
 
På kvällen kollade jag Mara och Micaèla film och myste i min säng. Mara ska lämna mig om 1,5 månad. Bläää. Varför ska alla lämna för. Nu sitter jag i alla fall i bilen på väg mot Delaware, landets näst minsta stat, kan då bocka av sjätte delstaten!! Lilla Caleb ska döpas sörrni, eller lilla och lilla, Joanne berättade att han har blivit hur stor som helst. Har inte sett han sen i julas så ska bli kul att få gosa lite igen. Blir kul att få uppleva ett amerikanskt dop, Kate (Calebs mamma) är en jävel på pyssel och bakning så är lite orolig över dessertbordet. Försöker liksom skippa det nu inför Mexico. Ha en fin söndag alla!!!
 
PUSS
 
BLINK 

Kommentarer

Postat av: Jennifiero

Publicerad 2014-02-24 13:39:33

Snyggasteeee vännen!<3 låter underbart med våååår, lite på gång här med faktiskt! Dock apkallt ändå....

Svar: Tack fining!! Ja verkligen, idag snöade det igen dock. Men det kommer nog snart!!:)
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-25 21:37:17

Har du inga bilder från Calebs dop och dessertbordet?!?! By the way så vet inte TV 4 när de kommer att sända The Following 2:a säsongen!!Ahhhh vill ju se den ju! puss puss

Svar: Jo tog mest med kameran så det kommer upp när jag kan använda datorn igen!! Åh, men de kommer kanske lite senare. Tror vi började kolla i mars någongång förra året.
hanna ljunggren

Postat av: Chosé

Publicerad 2014-03-04 13:20:42

ÅHHHH FINASTE LILLA HANNAAA, saknarrrr dig!!

Svar: SAKNAR DIG MED.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela