Brev

Publicerad 2014-02-11 02:28:38 i Allmänt,

Hejsan hoppsan! Mjukstartade veckan, Joanne skulle på möte på Nates skola så jag körde barnen till skolorna sen började jag inte förens vid halv fem så det blev en del slötid. Måndagar brukar vara min vilodag från gymmet men idag blev jag lite uttråkad faktiskt. Kollade 3 avsnitt av pretty little liars och jag ger nu upp, asdåligt är det. Gick in på internet för att kolla upp vem A var, enda jag ville veta. Var uppe och badade Nate innan och då kom Sarah hem med Joanne och kom uppsringades med ett brev i handen som var till mig. Det var ifrån från mormor och morfar, åh vad glad jag blev. Att ett litet brev kan göra så mycket. Mormor om du läser detta (eller mamma du kan ju hälsa henne) så var din fantasi jättebra, var kul att höra vad ni har gjort och hur alla mår. Saknar alla er!! 
 
Måndagen blev dock tråkig när jag träffade Nick på gymmet när Nate hade kidfit och han berättade att vi ska få typ 2 dm snö på onsdagkväll och isregn på torsdag så blir väl en tre snödagar till. Fyfan. Jaja, finns inte så mycket att göra åt saken än att göra det bästa utav situationen. Våren är dock inte mer välkommen än nu *Karibien om 60 dagar Karibien om 60 dagar*. Annars ser veckan ganska vanlig ut, väntar fortfarande på att jag ska bli utbjuden på valentines-day men ser ut som att Ronja blir min dejt. Tackar en väl inte nej till i och för sig. Nu kom Todd hem så nu blir det thaimat!! 
 
Puss och kraaammmmmm

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-02-11 07:39:38

I Borran har vi haft typ 10 regndagar så det är inte bättre här om du trodde det.

Svar: Sant, men då slipper en sitta instängd i ett hus iaf.
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-02-11 12:40:27

wierd. du glömde berätta om hur mycket du saknar mig och hur livet inte har någon mening längre..

Svar: Haha åh juste det glömde jag. Livet suger faktiskt ganska hårt här utan dig min fina.
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-02-11 12:41:02

vet att det stavas weird.. hehhh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela