Datorjävel

Publicerad 2014-02-17 16:17:00 i Allmänt,

Japp, nu har den tydligen gjort sitt. Igår efter jag skypade med Mikaela så slocknade datorn helt och hållet. Gött när den är ca 2 år gammal. Skitdator. Har inte pengar till att köpa en ny heller så detta blir kul, göra allt från mobilen. Inget vännertittande innan jag somnar. Åh fyfan vad tråkigt. Nog om det. Helgen var ganska lugn, barnvaktade Ronjas hostkids i lördags vilket gick bra. Sen igår åkte jag och Ronja till Kallie och kollade på resor till Mexico, ser ut som att det blir en sån resa i mars. Så jäkla kul, vi åker under springbreak så det kommer vara packat med folk. 
 
Idag är det måndag, även kallat presedents day så barnen är ledig från skolan. Todd är också ledig så jag chillar lite, svårt och veta ibland ifall jag ska jobba eller inte. Nu ska jag kolla på OS!!
 
Bild på min och Ronjas awesome frukost igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela