Father and daughter dance

Publicerad 2014-02-22 04:01:00 i Allmänt,

Hejhopp... Nu trodde ni att jag skulle säga gummisnopp va? HAHA trodde ni fel. Snuskon.
 
Har haft en bajsdag för mestadels. Bokstavligen. Nate vaknade på helt fel sida och var sjukt otrevlig och långsam vid frukosten. Sånt förstör typ hela min dag. Efter jag skjutsade Nate till skolan åkte jag hem och sov lite sen åkte jag igen vid tolv för att hämta Nate och köra honom till theraplay. Jag åkte och tränade när han var där, sen när jag ska hämta honom säger hans theraplaylärare att det hänt en liten olycka. Tänkte att Nate hade kissat på sig men han stod bredvid och byxorna var inte blöta och då sa hon att han hade inte hunnit fram till toan så det hade kommit på golvet. Tydligen har dem någon policy (en idiotisk policy om ni frågar mig) som säger att de inte får torka upp sånt pga hälsoskäl, så lilla jag fick göra det. Kommer in på toan och där var inget kiss det var bajs på
golvet. Mmmmmmmh. Vilket är väldigt konstigt för det har Nate aldrig gjort innan. Sen fortsatte Nate vara otrevlig så eftermiddagen var inte så rolig den heller. Vilket inte är så konstigt när han ej får sova. 
 
Till huvudrubriken då, ikväll var det far och dotter dans på Sarahs skola så jag hjälpte henne lite att göra iordning sig innan Joanne kom hem och gueeee så fin hon blev, snuttan. Vilket hon tyckte själv med "Hanna I look so good right now". Sen kom Todd hem alldeles uppklädd, åh de var så fina!! Varför hade inte vi far och dotter dans när man gick i lågstadiet? Jaja vi fick ju mellanstadiediscon i alla fall. Åh disco, sicka minnen hörrni. 
 
Nu sitter jag och Mara på bion och ska se the awkward moment, min lilla high school musical-crush är huvudrollen så en får se hur stilla jag kan sitta. 
 
mvh
 
tjej som drömde om Zac Afron i 1 årstid. 
 
Min fina tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela