Freeeeedag

Publicerad 2014-02-01 00:47:51 i Allmänt,

Åh äntligen fredag mina vänner. Som en har väntat, var på sjukt dåligt humör innan men efter lite tårar och prat med mor och far min mådde jag lite bättre. Vad ska jag göra i helgen då? INGENTING, så jäkla gött. Första helgen på 6 månader jag inte har något planerat. Ska endast göra saker som jag känner för. Typ hänga med folk som gör mig lycklig. Gör jag i och för sig varje helg. Ikväll blir det i alla fall middag med Kallie. Micaéla och Ronja kanske hänger på med. Imorgon ska jag sova som en stock. Åh sömn. 
 
Vill hälsa er alla en trevlig fredag eller blir väl lördag för er i Sveariket. Puss och kram till alla, vad skulle jag gjort utan alla er där hemma och mina fina vänner jag har här? Antagligen inget.
 
Baggen chillade i min säng idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela