Happy Valentine's day

Publicerad 2014-02-14 12:42:12 i Allmänt,

Glad alla hjärtans dag hörrni!! Har väl aldrig varit särskilt stort fan av denna dag, varken med eller utan pojkvän. Fast förra året fick en ju ett par Jeffreys så den var helt ok. Klockan är endast 6.30 på morgonen, min plan var att gå upp tidigare för att göra alla hjärtans dag frukost innan jag skjutsar barnen till skolan men KLART det är snow day idag igen. Vilket förstör ca alla mina planer för dagen. Askul. Gjorde denna dag otroligt mycket bättre en vad den kunde bli. Ikväll blir det dejt i alla fall, Ronja ska ta mig ut på middag. Eller mer vi tar ut varandra för vi har ingen annan att gå med. Okej ska sluta lipa. Hoppas alla ni som en partner får en mysig dag. Nej det hoppas jag fan inte alls det. JODÅ skoja ba, pussas lite åt mig!! Vet ju att det kommer ett bud med 200 rosor sen ändå. 
 
Haha juste, min far frågade ifall Harry inte har hört av sig något om kvällen och svaret på det pappa är att nej just nu är han ute på turné men han har lovat att "make it up to me" när han kommer hem!!! 
 
Nu ska jag ner och ställa dessa på bordet till barnen och göra hjärtformade pannkakor. Jag vet. Är världens bästa au pair. 

Kommentarer

Postat av: Ninni

Publicerad 2014-02-14 13:56:24

Happy Valentine önskar Farfar Musse och Ninni

Svar: Glad alla hjärtans dag Ninni, hälsa farfar och Musse. Så kul att ni läser bloggen! Kram
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2014-02-14 20:59:54

Många hjärtan till dig idag!
Ha en Happy Valentine kväll:)
Puss o kram

Svar: Glad alla hjärtans dag till dig Karin, puss hälsa alla!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-14 21:26:09

Happy happy Valentine! Kul att prata med dig även fast du tränade. puss och kram

Svar: Glad alla hjärtnas dag mamma, hälsa kompis Cicci!! Puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela