INTERNET

Publicerad 2014-02-09 22:44:00 i Allmänt,

Hej alla fina. Nu har äntligen stormen lämnat oss, alla har fått sin el tillbaka och Hanna har fått sitt internet. Där av ingen uppdatering. Åh måste varit så jobbigt för er när ni kommit hem från jobb/skola och tänker att nu ska jag hem, slänga mig i sängen, göra mig en kopp kaffe och läsa Hannas blogg och så ba har hon inte uppdaterat??? Men nu mina readers blir det ändring på detta.
 
Jobbade som sagt jävel med barnen förra veckan men blev ledig på fredag, skjutsade då Sofia till Phillys flygplats. Körde lite fel men det gick sin väg tillslut. Fya vad jobbigt det var att säga hejdå till min lilla Fia. Var liksom min första "riktiga" vän jag fann här och nu ska jag inte träffa henne på 7 månader, blä. Efter det i alla fall så åkte jag hem och glodde lite film, sen kom Ronja som skulle spendera en natt till hos mig då de fortfarande inte hade någon värme i huset. Vi åkte till starbucks för att sno lite internet men gick inge vidare bra så vi drog till NAC:et för att få internet, gick lite bättre. Drog sedan till en mataffär för att inhandla frukt till fruktsallad, sedan kom Kallie och Micaéla hem till mig för lite vin och skitsnack. Jag och Ronja sov till halva elva dagen efter, Ronja ville klippa sitt hår så det åkte vi och gjorde och sen kände jag för att ta två till hål i öronen så det gjorde en också. Jag vet, jag lever ett sådant YOLO-liv. 
 
På kvällen skulle jag Ronja och Kallie ut och äta men Ronja började känna sig ganska sjuk så hon åkte hem medan jag och Kallie käkade middag på en jättemysig restuarang i New Hope. Jag kom hem vid midnatt och bestämde mig för att börja kolla på serien Pretty Little Liars, hade några avsnitt liggandes på datorn. Alla snackar om denna serien men jag tyckte den var astöntig, skådespelarna var värdelösa och handligen var väldigt wannabe-gossip-girl men jag ska ge den några avsnitt till innan jag dissar serien helt. Jag sov till halv tolv idag, så jääääävla gött. Tog det lite lugnt och åkte sedan till NAC:et för träning, kom hem och tvättade barnens kläder (tvättmaskinen har ju inte funkat heller) och nu sitter jag här och ska kolla på Mia på Grötö. Så nu vet ni hur otroligt intressant min vecka har varit. Hur har er vecka varit? Fick höra att min lilla mamma har varit rökfri en vecka, HEJA DIG!! Detta kommer du klara galant. 
 
Ser att det börjar snöa ute igen, blir det snow day imorgon igen ser ni mig hemma i Sverige om 2 dagar. Skojar inte.
 
 
<3<3<3
Hade kul på NAC:et
Mumsig frukost igår (lördag)
 
 Nu kan ni se bilderna från förra inlägget btw, ledsen för detta. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-10 21:59:14

Tack söta Hanna för peppet med rökfriheten!!! Det går riktigt bra, dricker vatten och gör situps då röksuget kommer, fatta vilket 6 pack det kan bli!!!! Till helgen ska kompis Cissi och Björn komma och hälsa på,ska bli mysigt!Puss och kram
















Postat av: Mamma

Publicerad 2014-02-10 21:59:14

Tack söta Hanna för peppet med rökfriheten!!! Det går riktigt bra, dricker vatten och gör situps då röksuget kommer, fatta vilket 6 pack det kan bli!!!! Till helgen ska kompis Cissi och Björn komma och hälsa på,ska bli mysigt!Puss och kram

















Svar: Kolla, ett liv utan cigg är ett liv med sexpack!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela