Pojkvänner? Behöver vi inte.

Publicerad 2014-02-15 17:59:00 i Allmänt,

Heeejjjjj, hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag igår och fick massa rosor/choklad och allt man får på denna dag. Jag hade faktiskt en hur bra dag som helst. Hade barnen till tolv ungefär för Joanne är ledig på fredagar, sen åkte vi in och lunchade på Applebees. Efter det tog jag mig till NAC:et och tränade, samtidigt som en skypade med mamma och pappa, de fick hänga med på löpbandet. Sen kom jag hem och gjorde lite tvätt, fick alla hjärtans dag present av Joanne och Todd. Ett asroligt kort och presentkort med alldeles för mycket pengar på H&M. Av barnen fick jag en jättesöt nalle och två kort, åh de är så gulliga min lilla extra familj. Sen gick jag upp och tog en lång dusch med Håkan dunkande ur högtalaren. Gjorde mig redo för kvällen för min lilla dejt med Ronja. Vi var stenseriösa med denna dejt och jag skulle hämta upp Ronja och plinga på dörren och grejer. Först åkte jag och lämnade ett kort och en ros till Mara, hon jobbade hela kvällen så tyckte lite synd om henne. Sen brummade jag vidare till Ronja (hade Todds BMW och jävlar vilken bil, älskar att köra den) klivde igenom en halv meter snö till huvudingången och plingade på dörren. Ronjas värdpappa öppnade och ba Hannaaaa why would you walk in 20 inches of snow? hehe är det dejt är det fan dejt. Ronjas värdföräldrar är ca de snällasta och goaste människorna jag träffat så vi stod och pratade med dem lite innan vi gick ut.
 
Vi tog oss till Doylestown och käkade middag, försökta beställa in vin men gick inte så bra. Ops. Ronja är lika sjuk som mig så vi satt mest och skrattade hela middagen. Båda sa att detta var den roligaste alla hjärtans dag vi har varit med om så vem fän behöver pojkvänner?? Sen kollade vi på töntromantikfilm på bio och blev fett deprimerade. 
 
Vad jag ska göra idag? Ingen aning. Eller tydligen ska jag häva i mig en öl för min kusin Fanny nominerade mig, KUUUL Fanny. Ska nog hjälpa Ronja att barnvakta ikväll, vilket jag inte har något emot då hennes tre värdtjejer är så jävulskt söta så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Imorgon ska jag och Mara på au pair möte, vi ska åka såndär badring i en skidbacke. 
 
Pysslade lite med barnen i torsdags, detta blev resultatet.
Åh tyckte det var så sött att Sarah skrev att jag var den bästa au pairen EVER
Det här är så jag och Joanne i ett nötskal.
Min fina dejt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela