2013

Publicerad 2014-01-11 02:30:00 i Allmänt,

Detta år...
Firade jag in nya året med bästa Amanda
Var med i fitnessfighten och kickade ass
Kollade på fotbollscup och låg på golvet med Melinafina i februari 
Skickade iväg denna fina till Paris för 6 månader
Åkte till Florens i mars
April och jag hamnade på sjukhus
Hängde mycket med denna störda tjej
Hade väldigt sjuka utgångar
Fick besök av Miche
Powerwalkade med Jullanpullan i skogen
Jobbade mycket på älskade Liljeberget
I maj fick jag reda på att jag skulle hänga med dessa små gullefjun i ett år
Fick se Kiss i Stockholm
Gjorde fetaste hejdå-tårtan till Liljeberget
Drack drinkar med milfmallan
Fick se Håkan i Slottsskogen en junikväll
Åkte till Liseberg i juli 
Tränade jävel och gick ner 7 kg!!!!!
Sålde jordgubbar (....)
Blev en del sjuka efterfester
HÄMTADE HEM DENNA!!!
Tatuerade mig
Flydde till Norrköping och levde stugliv med Josse och såg ut....
 ....såhär i 3 dagar
Hostade hejdåfest
Hade en av de sjukaste utekvällarna EN MÅNDAG
Drog till Way out West i augusti
HAIM
<3<3<3<3
Fick se Håkan igen
Sen var det dags
Fick träffa min lilla Ida
Yoloade runt nå så jävulskt på orientation
Och träffade världens finaste tjejer

Kom fram till dessa två
Fick en vän för livet
Gick ut för första gången i NY i september
Fyllde år och fick en bbqfest
Världens BÄSTA Micaéla flyttade till mig
Det blev oktober och halloween
I november roadtrippa vi upp till Kanada
och hängde vid Niagara Fallen
I december fyllde Nate 5 år
Försökte få lite julstämning
Snöade gjorde det en del
Köpte julgran till Micaéla
Åkte till Nordpolen
Familjen kom!!!
Det nya året kom igen och jag firade in det på bästa möjliga sätt
 
HERREGUE vad med bilder tänker ni. Ja som jag har kämpat med detta inlägg. Men vilket år jag har haft. Jag avslutade något jag längre inte fann mig lycklig med, jag har lärt mig mer vem jag själv är och vilka som är mina riktiga vänner, jag har varit väldigt lycklig men också olycklig, jag har blivit sviken och svikit själv, jag har tagit både bra och dåliga beslut, träffat en massa nya människor, gjort den största resan i mitt liv och i mig själv, fått lära mig hur det är att ha ansvar för två barn vilket betyder att vara beredd på precis allt, jag har fått kliva ut ur mitt skal och gjort saker jag i vanliga fall inte skulle göra och jag har funnit vänner för livet här nere.
 
Som ni märker har jag haft ett år som har gått upp och ned, men jag skulle säga att det har varit det bästa året i mitt liv. Hade aldrig haft det utan de vänner jag har i mitt liv, utan dem hade en väl antagligen fortfarande suttit i sitt flickrum och jobbat på dagis. Jag hoppas och är ganska säker på att 2014 kommer bli ett ännu bättre år. Jag har så jäkla mycket att se fram emot, Jackson Hole (som jag åker till imorgon), Karibien, Mexico, Chicago, Kanada igen, Washington, massa NY-besök, Hawaii, L.A, San Fran och ännu mer. Bara att jag ska få bo med min fabulösa värdfamilj i 7 månader till och uppleva en sommar i Pennsylvania. Jag längtar men samtidigt inte, jag vill inte att tiden ska gå för fort. En får gärna pausa i April någon gång. Tack 2013 för detta år och HEJ 2014!!!
 
 
Ju mindre en bryr sig desto lyckligare kommer en bli. 
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2014-01-11 02:58:05

love you <3333

Svar: Lovar dig med<333
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2014-01-11 02:58:53

love you <333

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-01-11 09:31:59

Jag vill också åka till Jackson Hole!!

Svar: Sorry, endast c00ltjej_93 som får.
hanna ljunggren

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-01-11 09:52:04

Omg ska du få åka både till Mexico, Chicago, LA OCH HAWAII?!? Lyckost!! Finaste inlägget älskade Hannis, puss!!!❤️❤️

Svar: Jaaa Hawaii blir på min resemånad!! Puss på fina dig
hanna ljunggren

Postat av: Madde

Publicerad 2014-01-11 10:26:02

Vilket år, vilka bilder, vilken tjej asså❤❤❤ Vi saknar dig finaste!! Du är grym❤❤❤
Puss & Kram

Svar: Ja ett sjukt år, åh tack så mycket Madde! Saknar er massor, hälsa alla!!
hanna ljunggren

Postat av: Jenniiiförr

Publicerad 2014-01-11 10:57:59

Åhhhh vilket fint inlägg du har gjort! & fantastiska bilder! Ser verkligen ut som att 2013 var ett grymt år!!:* love you!! Pussssss

Svar: Åh tack snygging, tog sig ett tag hehe. Ja det var det verkligen, saknar dig!!
hanna ljunggren

Postat av: Melina

Publicerad 2014-01-11 11:25:20

Nemen ojsan sicken fin bild på mig
Kram på dig från mig :*

Svar: Haha klart! Största kramen till dig Melina
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-01-11 23:11:49

Goa bilder och vilken fin sammanfattning av 2013...Hoppas att skidåkningen blir fantastisk, sköt om dig och barnen i backarna. Puss puss

Svar: Man tackar man tackar. I will!!
hanna ljunggren

Postat av: Josse

Publicerad 2014-01-12 21:48:13

ÅÅÅÅÅÅÅH

Svar: <3<3<3<3
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela