2014

Publicerad 2014-01-02 03:10:18 i Allmänt,

HEJ alla ni. För nu är ni en del, verkar som någon har länkat min blogg då det är en del människor jag ej känner som kommenterat. KUL tycker jag så stanna gärna kvar här, detta är världens roligaste blogg. 
 
Lever gör jag. Har haft en toppenvecka med min lilla familj. De kom i torsdags så efter jag hängt lite hos Ronja åkte jag till deras hotell och då blidde det kramkalas. Tänker inte berätta allt vi gjorde i ett inlägg för det blir en del, fick ca 4 timmar sömn inatt så jag tänkte bara kika in och säga att jag lever. Imorgon är de back to real life inte aaaaastaggad på det direkt. Men en kommer nog överleva.
 
Ett grymt nyår hade jag i alla fall. Imorgon blir det bilder (glömde dock kameran när vi åkte till NY så blev en del mobilbilder)!!!
 
Nu är klockan nio och jag säger godnatt. 
 
PUSS

Kommentarer

Postat av: Jääiinyyyy

Publicerad 2014-01-02 22:16:23

Väntar med spänning på dessa bilder! ;):*

Svar: haha åh söte, har glömt kameran hos joannes föräldrar:(( men lägger upp lite mobilbilder!!
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-01-03 10:52:09

Hej fina! Vilken tur vi hade som flög hem den 1:a, hör på nyheterna att det har kommit en massa snö och att många flyg är inställda! Kör försiktigt med nya bilen! Kan också berätta att Fanny blev stora vinnaren i julklappsspelet....jag hade 1 paket!!! Puss och kram mamma

Svar: Ja det kom en massa snö men nu regnar det och ska frysa på inatt så det kommer bli svinhalt! Vad kul för fanny! Puss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela