Hemkomst och Philly

Publicerad 2014-01-21 21:45:00 i Allmänt,

Söndagen var kommen och Ronja kom hem till mig vid halv elva och vi åkte sedan till Micaéla för att hämta Sofias packning då hon har bott hos mig tills idag (tisdag). Sedan tog vi fyra tåget till Philly, gick till south street (tydligen något som var rekomenderat att göra). Vi såg inte så mycket intressant dock, vi gick in i någon slags konstmuseum, allt var gjort av keramik, glasflaskor, tallrikar, speglar, stålhjul osv, himla fint. Vi var alla väldigt sugna på öl så vi gick in på en restuarang och käkade lunch och beställde varsin öl, sagt och gjort. En öl blev dock några drinkar med. För att vara exakt: en drink som innehöll öl, saltgurksjuice och bbq-sås. Hanna tyckte det var en bra idè att testa sig på den, och FYFAN vad vidrig. Trodde jag skulle kräkas rakt ut. Vem kommer ens på en sådan drink????? VEM VILL DRICKA NÅGOT SÅDANT??? Amerikaner. Endast amerikaner.
 
Igår var det Martin Luther King-day så då var barnen lediga från skolorna. Sofia var ju här så vi bestämde oss för att åka till Chuck e Cheese's, det är typ som en spelhall. Vi var där i ungefär 3 timmar och sen åkte vi till barnens kid fit, visade Sofia gymmet och sen på kvällen gick jag Sofia, Ronja och Micaéla ut och åt på min och Ronjas favoritrestuarang i New Hope. Imorse vaknade jag av att Joanne smsade och sa att barnens skolor är stängda pga 1 mm snö, då tänkte jag mest YOU GOT TO BE KIDDING ME, på riktigt inte en jävla snöflinga. Men det får jag äta upp nu för nu är det ganska mycket snö och otroligt blåsigt. Nate hade dock theraplay så vi lämnade av han där och sen åkte jag Sofia och Sarah och käkade frulle på starbucks. Sen körde vi min lilla älskling till tågstationen, idag åker hon på sin resemånad och först ut var Las Vegas. Sofia smsade dock precis och berättade att hennes flyg är inställt pga snön. Åååååh tycker så synd om henne, sån jäkla otur har hon jämt. De hade bokat henne på ett flyg senare men de tror att de kommer bli inställt med, isnf betalar de nog hotell för henne! 
 
 <3<3
Här har ni den, Hillbilly äckliga Gatorade-drinken.
På väg till Chuck e Cheese's. Tror jag kan ha världens sötaste värdbarn.
Nate tyckte det var en bra idè att ta Chuck på sin lille körv.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2014-01-23 07:36:01

hahahahahhahaha så jävla gött grepp!!

Svar: haha, han lär sig, han lär sig!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela